קול קורא: הפרס היוקרתי לספרות ילדים יוצא לדרך

ארגון סאסא סטון יעניק גם השנה פרס לסופרים ומאיירים מובילים בישראל • הארגון מקדם את תחום החינוך לילדים מאושפזים ב-41 בתי ספר הממוקמים בתוך בתי החולים ברחבי הארץ

ילד קורא. צילום: Getty Images

בצל המצב הבטחוני ובמטרה לשמור על החוסן החברתי ועל עולם התרבות בתקופה המאתגרת, יעניק גם השנה ארגון סאסא סטון את "פרס סאסא סטון לספרות ילדים ע"ש פיליפ ז"ל והילדה סטון" לסופרים ומאיירים מובילים בישראל, זו השנה הרביעית.

יוצרי הספר הזוכה ב"פרס סאסא סטון לספרות ילדים" יזכו כל אחד בסכום של 35 אלף שקלים. בנוסף, יחולק פרס מפעל חיים על סך 25 אלף שקלים לסופר ילדים שיצירתו השפיעה רבות על התרבות הישראלית.

בסוף השנה שעברה התרחש טקס פרס סאסא סטון לספרות ילדים לשנת 2023 בהשתתפות יובל דיין, שהוקדש לכפיר ואריאל ביבס.

מתוך טקס הענקת פרס סאסא סטון לשנת 2023, צילום: לירון אלמוג

"פרס סאסא סטון לספרות ילדים" הוקם על ידי הארגון, המקדם את תחום החינוך לילדים מאושפזים ב-41 בתי ספר הממוקמים בתוך בתי החולים ברחבי הארץ, מזה 15 שנים. הפרס הוקם על ידי הגב' הילדה סטון לזכרו של בעלה פיליפ סטון ז"ל, ואותו מובילה נציגת משפחת סטון בישראל הגב' סוניה גומס דה מסקיטה.

סוניה גומס דה מסקיטה, נציגת משפחת התורמים: "ארגון סאסא סטון מתכבד לשים זרקור על סופרים ומאיירים מובילים בתחום ספרות הילדים שאנו מקווים שיכנסו לרשימה המכובדת של הספרים עליהם יגדל דור העתיד. לאחר היענות מרשימה בשנים הקודמות אני מזמינה סופרים ומאיירים שהוציאו ספר בשנה האחרונה לקחת חלק במיזם מיוחד זה". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר