ברקע היעדרותו של הבן: שימי ואביבה תבורי מתאחדים

אמנם בן-אל תבור לא הגיע לבת המצווה היו מי שבחרו לבוא ולשמח את כלת האירוע אגם באומן • "אפשר לפעמים גם לתת את הלב, אפשר לבוא ולשמח"

אביבה ושימי תבורי. צילום: אור גפן

שמחה גדולה נרשמה בבית משפחת תבורי-באומן. אחרי השנה הקשה בה איבדה יהודית באומן את בתה קארין למחלת האנורקסיה נחגגה אמש (רביעי) מסיבת בת המצווה של אגם באומן באולמי THE ONE בנתניה ובהפקתו של שון בלאיש.

בעוד בן-אל תבורי השאיר את יהודית ואביו, שימי תבורי, מאוכזבים על כך שלא הגיע לחגוג איתם, מי שכן הייתה שם כדי לברך את הנכדה שהגיעה למצוות ולכבד את המשפחה היא גרושתו של שימי ואמו של בן-אל, אביבה תבורי וגם הבת בתאל תבורי.

יהודית באומן בבת מצווה של הנכדה / צילום: אור גפן

"בן-אל בחו"ל, אימא שלו כאן וגם אחותו. זה בסדר. אין בנו כעס. אני לעולם לא אהיה בכעס. מה שבנאדם עושה זה עניין שלו. אני מאחלת לו בהצלחה", אומרת יהודית. "עברנו שנה מאוד קשה וזה ממש במקביל האירוע הזה. אנחנו גם בהזדמנות הזו אנחנו רוצים להגיד לקארין תודה שהכינה לאגם מתנה לפני שהלכה. קופסא עם 1,000 שקלים בפנים".

חוגגים בת מצווה, צילום: אור גפן

באשר לפגיעה שלה על כך שהיו מי שסירבו לבקשתה להגיע ולהופיע באירוע, היא אומרת: "לפעמים קורה שבן אדם לא יכול לעמוד בכל דבר שהוא מתבקש לעמוד בו. אפשר לפעמים גם לתת את הלב לילד או לילדה שאין להם את האמצעים לשלם אלפים. אפשר לבוא ולשמח. זה יחזור אליהם, שמחה מחזירה שמחה".

סתיו קצין עם אגם באומן והחברות,

עוד בין האורחים אפשר היה לראות את פנינה רוזנבלום, אורטל עמר, עדן חסון, בן זיני, אילנה אביטל, ננסי ברנדס, סתיו קצין, פולה בליק, נאווה בוקר, גברת שווארמה, רוית אסף ועוד.

עדן חסון הופיע בבת המצווה,
בן זיני הבטיח לבוא - ובא, צילום: אור גפן

יהודית ושימי תבורי / צילום: אור גפן

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר