אחרי שמיכל הקטנה הכריזה שהיא אם חד הורית - הבת יולי מגיבה

בתה של כוכבת הילדים פתחה את הלב וסיפרה על החשיבות מבחינתה בתמיכה בלתי מסויגת באמה, זאת על רקע הפרידה הרומנטית מאב המשפחה איש העסקים • "זאת הדרך הכי חזקה וגדולה להתגבר"

מיכל הקטנה ויולי. צילום: אור גפן

יולי ויצמן ערכה אמש (ראשון) סדרת שאלות ותשובות עם עוקביה באינסטגרם, במהלכה הוזכרה, איך לא, גם אמה כוכבת הילדים מיכל ויצמן, שרק בשבת האחרונה שמה סוף לשמועות לגבי טיב מערכת היחסים עם בעלה ואבי ילדיה איש העסקים ניר ויצמן והכריזה על כך שהיא אם חד הורית שמגדלת את ילדיה לבד.

"גאה בך שאת תומכת ככה באימא שלך! הערצה", פרגנה אחת הגולשות ליולי, שהשיבה: "אני חושבת שלתמוך אחת בשנייה בכל מצב זאת הדרך הכי חזקה וגדולה להתגבר על כל דבר שאנחנו עוברות ביחד. תמיד יותר טוב מלבד. אם לא אימא שלי, לא הייתי קיימת. אז אני גאה קודם כל בה, על כל מה שהיא עוברת ומתגברת ומתחזקת".

יולי ויצמן מדברת על הפרידה של ההורים / צילום: משה בן שמחון

השאלה הבאה שהופנתה ליולי ביקשה לדעת כיצד היא מתמודדת עם ביקורות שליליות. "תמיד השאלה הזאת צפה באוויר", ציינה.

"אני אוהבת אותה מאוד. אם היית שואלים את יולי של לפני שנה, הייתי לוקחת ללב ומסתגרת ונכנסת אל תוך בועה ומחשבות, אבל היום אני חסינה כי אני יודעת מי אני ומה אני שווה. תגובות רעות הן בסך הכל אנשים שכותבים מה שהיו חולמים שיהיה להם".

מיכל הקטנה ויולי ויצמן / צילום: אור גפן

הדברים של יולי מגיעים אחרי סדרת סטוריז של אמה מיכל הקטנה שעוררה רעש גדול. "כאימא חד הורית שמגדלת לבד שישה ילדים, כך זה נראה מאחורי הקלעים", כתבה ויצמן האם בשבת האחרונה ובכך שמה סוף לשמועות על מצב מערכת היחסים עם בעלה ניר ויצמן. "אוזנייה, טלפון, מיקרופון, תמיד בהיכון לכל דבר. כשאני מרימה את הראש מהנייד, קולטת שהצלם עליי, אז תמיד עם חיוך כי להיות בשמחה זאת המצווה הכי גדולה!", פסקה. עוד לפני כן סיפרה על תחושת המחויבות שלה כלפי ילדיה, ועל רצונה להרות שוב.

"אני אעבוד כל חיי להגשים לכם כל חלום שרק תרצו, שתמיד תהיו שמחים, מאחודים ומאושרים. אמן שאלוהים ישמע את תפילותיי וייתן לי עוד ילדים ועוד ועוד".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר