"כזה דבר אני לא זוכרת": הדרמה הרפואית של מיכל הקטנה

כוכבת הילדים שיתפה את הגולשים בקושי רב שריתק אותה למיטה למשך מספר ימים • "עברתי ניתוח קיסרי, לידות, ניתוחים... לא זיהיתי את עצמי"

הדרמה הגדולה של מיכל הקטנה

מיכל ויצמן פתחה בסוף השבוע האחרון את המצלמה ושיתפה את הגולשים בתסמינים הקשים שחוותה בעקבות מחלת השפעת שבה לקתה. ממיטת חוליה היא סיפרה על הרופא שהזמין לה בנה המתבגר ועל הטיפול התרופתי שקיבלה. למי היא ביקשה להודות על העזרה שקיבלה בימים המורכבים? רמז: לא לבעלה ניר ויצמן.

"לא זכור לי מתי שלושה ימים הייתי מרותקת למיטה", אמרה ויצמן. "'בורכתי' בכל החבילה: גרון, אף, אוזניים, ראש. יש לי פיצוצים בראש, הגוף שלי בצמרמורות, רעידות, קר לי וחם לי ויש לי חום גבוה", פירטה את כל התסמינים שמהם היא סובלת. "אתמול ליאו שלי הזמין לי רופא הביתה, קיבלתי אנטיביוטיקה, אני לוקחת מלא ויטמינים".

מיכל הקטנה, צילום: רונן אקרמן

רגע לפני שסגרה את המצלמה, ביקשה להודות לאמה שמסייעת לה בזמן המורכב. "אימא שלי המלכה ש... וואו! איזו אימא יש לי. מהממת. אין לי מילים, מזל שיש לי אותה".

שעות לאחר מכן תיעדה ויצמן את עצמה במהלך טיפול אינהלציה ביתי שערכה על מנת להקל על מצבה. "זאת הפעם הראשונה שקמתי מהמיטה אחרי שלושה ימים", ציינה. "רק הבריאות!", ביקשה למסור.

מתוך אינסטגרם,

אמש (מוצ"ש) עדכנה מיכל בשיפור ניכר במצבה. "שבוע טוב אחרי שלושה ימים שהייתי מרותקת למיטה. השפעת תפסה אותי לא מוכנה ותפסה אותי חזק. היא ריתקה אותי למיטה שלושה ימים. לא זיהיתי את עצמי. עברתי ניתוח קיסרי, לידות, ניתוחים - כזה דבר אני לא זוכרת. נשארו לי עוד שרידים מהשפעת הזאת. שומעים בקול שלי. אבל התעוררתי הבוקר כבר להצגה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר