מסר מצמרר: יהודית באומן העזה לפתוח את היומן האישי של קארין ז"ל

שמונה חודשים אחרי שקארין באומן הלכה לעולמה, אמה יהודית מצאה מספיק כוח בתוכה כדי לפתוח את היומן שכתבה בתה בשיאם של ימים מורכבים, רוויי סבל וקושי • מה המסר שביקשה לעביר לאמה האבלה?

קארין ויהודית באומן. צילום: ללא

בחודש מאי האחרון הלכה לעולמה בגיל 35 דוגמנית העבר קארין באומן ז"ל אחרי שניהלה במשך שנים מאבק עיקש במחלת האנורקסיה. היום (חמישי) ביקשה אמה יהודית באומן לחלוק עם הגולשים העוקבים אחרי תכניה ברשתות החברתיות במילים שכתבה באומן הבת ביומנה האישי בשיאם של ימים מורכבים שבהם התמודדה עם ההשלכות הפיזיות והנפשיות של המחלה הקשה.

"כל חמישי מאז לכתך, חיים של אימא, שאני לא מסוגלת לדלג על ביקור שבועי", כתבה באומן מתחת לתמונה שלה רוכנת על קברה של בתה. "בגשם מבול, בחום, ובכל עת, אימא לא תעזוב אותך, חיים שלי", הבטיחה. בהמשך דבריה סיפרה על ניסיונותיה לשקם את עצמה מהטרגדיה שפקדה אותה. "אני מנסה להיות חזקה, לצאת לראות הופעה של שימי, שתמיד היה שם עבורך, הכל קפוא בלבנו".

לקראת סיום שיתפה באומן בעובדה שהעזה, אחרי חודשים ארוכים, לקרוא ביומן שכתבה בתה שכלל תיאור של ההקרבה והמסירות של באומן האם כלפיה, וגם מסר חשוב.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by יהודית תבורי (@yudit_bouman)

"כתבת יומן שהעזתי לקרוא השבוע!", פנתה באומן לבתה וציטטה מדבריה: "'אימא, אם אלך, למעני – תחיי ואל תתעצבי בבקשה", ביקשה קארין. "אימא שלי, אוהבת אותך ותודה מכל הלב שנשארת ונלחמת למעני לאורך כל הדרך. ביום כיפור נשאת אותי על גבך הסובל לבית החולים, רצת עד למיון. את אימא לתפארת עם ישראל. מגיע לך לחיות".

בראיון שהעניקה באומן ל"ישראל היום" חודשים קצרים אחרי הטרגדיה, היא סיפרה על מצב רוחה שהתדרדר. "מאוד שקעתי אחרי המוות של קארין. אני לא משלימה עם זה. אני עוברת את היום-יום כשאני לא יודעת לאן להסתכל. אני חיה בבית שחיינו בו שתינו ביחד. אני לא יכולה להשלים אם זה". כשנשאלה באומן באותו ראיון מה בכל זאת מנחם אותה, השיבה: "הנחמה היחידה שיש לי אלה הילדים והנכדים. הנחמה היא במה שנשאר לי. נשאר לי המון, מעבר למצופה, אבל בכל זאת אף אחד לא יכול להיות במקום שאני וקארין היינו. הייתי המטפלת שלה, לא עזבתי אותה לרגע, חייתי בשבילה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר