"אתם בלתי נסבלים": בעלה של אדל בספלוב העלה תמונה עם הילדים במקלחת – וחטף

גולשים דיווחו לאינסטגרם על תמונה שהעלה מאץ' כשהוא באמבטיה עם הילדים • הפוסט הוסר על ידי הרשת החברתית אבל בני הזוג לא שתקו

אדל בספלוב ובעלה. צילום: משה בן שמחון

אמש (שבת) אחרי שבוע בו חוותה מתקפה לא פשוטה לאחר שהקלטה שלה בה דרשה לא לקבל ילדה ערבייה לגן של בנה דלפה לתקשורת, אדל בספלוב פתחה את תיבת האינבוקס שלה לסשן שאלות ותשובות ארוך וכמו תמיד נתקלה גם בשאלות אישיות על בעלה וילדיה. 

"למה מאץ' (מצליח עבד, בעלה של אדל. ע"ח) מעלה תמונה באמבטיה עירום עם הילדים עירומים? כל אחד עם הגוף שלו", כתבה לה עוקבת על גבי צילום מסך של מאץ' שוכב מחויך באמבטיה עם שני ילדיהם שיה וליב.

למרות שיכלה להתעצבן שכן היה ברור וגלוי בתמונה כי מאץ' לובש תחתוני בוקסר, אדל בחרה להגיב בטון רגוע באופן יחסי וכתבה: "די חיים בלב. די מאמי. עם תחתונים באמת", אך כנראה שלעוקבים שלה זה הציק מספיק כדי לדווח על התמונה וזו הוסרה בנימוק להפרת הכללים בנוגע לעירום וילדים באינסטגרם.

"הסירו לבעלך את הפוסט. חחח הזוי", עדכנה גולשת את אדל שהסכימה איתה וכתבה: "באמת הזיה. "אנשים מסכנים שמדווחים עדיף שתדווחו על פוסטים של הסתה נגד עם ישראל".

גם מאץ' לא התעלם מהמחיקה של התמונה על ידי אינסטגרם וכתב בזעם בסטורי שלו: "יש פה אנשים ממורמרים וצרי עין בקטע קיצוני. אתם פשוט בלתי נסבלים".

צילום מסך אינסטגרם

כזכור, זו אינה הפעם הראשונה בה מאץ' מוצא עצמו מותקף על צילום מהסוג הזה. לפני כשנה, תמונה דומה בה הוא צולם עם בתו שיה במקלחת זכתה אף היא לשורת תגובות מחנכות ומזועזעות שיצאו נגד הצילום וטענו כי מדובר באקט בלתי חינוכי בעליל. גם אז, אדל הבהירה לכל מי שדאג כי מאץ' היה עם תחתונים וכי היא לא רואה כל בעיה בכך שהוא מתקלח עם בתם כשמאץ' הוסיף:  "לא מעניין אותי מה חושבים. אין כמו להתקלח איתה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר