אדל בספלוב בדרישה מהגננת: "לא יכול להיות ילד ערבי בגן של הילדים שלי"

בהודעה ששלחה בקבוצת הוואטסאפ של הגן בו רשום גם בנה, ביקשה הכוכבת לדבר על הבעייתיות שבשילוב ילדים ממוצא ערבי על רקע מלחמת חרבות ברזל • האזינו להודעה במלואה

אדל בספלוב: "לא יהיה ילד ערבי אצלנו בגן" // קרדיט: שי פרנקו

בהודעה ששלחה אדל בספלוב בקבוצת הוואטסאפ של הורי הגן בו רשום גם בנה, היא מבקשת להוציא את הילדים הערבים. "בואו נעשה את זה נורא פשוט", נשמעה בספלוב אומרת בהודעה. "אם זה לא היה המצב של היום, אף אחד לא היה מדבר ולא אומר מילה. אבל מבחינתי ילד ערבי עם הורים ערבים, לא יכולים להיות בגן של הילדים שלי.

"גם המחבל שביצע בשבוע שעבר פיגוע בירושלים היה ערבי ישראלי ולא בא לי את זה. אנחנו רוב בגן ואני אחליט שלא יהיה לי ילד ערבי בגן ולא הורים ערבים ועד שהיא לא תבין את זה, אני גם אדבר איתה".

אדל בספלוב ב"האח הגדול", צילום: אורן בן חקון

ההודעה נשלחה לאחר שהגיע לגן זוג הורים ערבים עם בתם להסתגלות. מדובר בגן לפעוטות שנמצא בתל אביב.

בספלוב מסרה בתגובה: "אני מאוד מתנצלת. אין לי דברים רעים להגיד על ערביי ישראל, אבל הפיגועים שהיו עכשיו בישראל נעשו על ידי ערבים ישראלים ואני מפחדת שכרגע הילדים שלי ילכו לגן עם ילדים והורים ערבים. אנחנו בתקופה מלחיצה ואני לא רוצה לשבת בבית בחרדות על הילדים שלי. זו האמת".

יצוין כי המחבלים שביצעו בשבוע שעבר את הפיגוע הקטלני בירושלים, שבו נרצחו שלושה בני אדם ואדם נוסף נהרג בשוגג על ידי כוחות צה"ל, הם האחים מוראד ואיברהם נמר, תושבי שכונת צור באהר במזרח ירושלים, בעלי תעודת זהות כחולה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר