"אתם הלב שלי": אימו של עומר אדם בפוסט מרגש במיוחד

שרון אדם אמנם איחרה את יום המשפחה, אבל לא ויתרה על ברכה לילדיה • "אתם האהבה הכי גדולה שלי בחיים", כתבה

עומר אדם, צילום: שרון רביבו

באיחור של יומיים אבל באהבה גדולה, העלתה היום (חמישי) שרון אדם פוסט המוקדש למשפחתה המפורסמת, כשהיא חולקת שבחים לבעלה ולשלושת בניה עומר, רואי וגל.

כשיעל שלביה ועומר אדם עברו לליגה של הגדולים

עולים שלב: הצעד המשמעותי של יעל שלביה ועומר אדם

"משפחה זה הדבר הכי חשוב שבו תשקיעו אי פעם בחיים שלכם", פתחה אדם (שמלבד הטייטל "אמא של", צוברת בין היתר מוניטין גם כמנחת מעגלי הקשבה וכמטפלת אישית, ע"ח). את הפוסט לכבוד יום המשפחה היא שיתפה עם 25.4 אלף עוקביה באינסטגרם. "משפחה לא בוחרים", כתבה והוסיפה: "היא השורש ממנו באנו, גם אם נרצה לברוח לא נוכל, כי זה מי שאנחנו אם נרצה - ואם לא".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Sharon (@sharon_adam1)

"כל אחד יודע שכל החיים מסתובבים סביב מערכות יחסים", כתבה מי שכאמור גם מעבירה בעצמה סדנאות בנושא. "כישלון ביחסים גורם כאב", הסבירה. "הצלחה גורמת אושר וסיפוק עצומים. צריך לעבוד וללמוד על מערכות יחסים על מנת להצליח וזה לא קל, אבל מה קל בחיים?" המשיכה.

"מאחלת לכולנו עבודה נעימה, ולזכור שאין כלום בחוץ. הכל מתחיל בך ושאין ייאוש לעולם כלל", סיימה במסר פילוסופי, כשהיא מקדישה את הפוסט ומרעיפה אהבה על שלושת בניה ובעלה. "יום משפחה שמח", כתבה. "יניב, עומר, רואי וגל אתם האהבה הכי גדולה בחיים שלי. אתם לעולם לא הייתם ולא תהיו משענת קנה רצוץ. אתם זה הלב", חתמה.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר