"זה תהליך עד שהבטן תרד": רוני דואני בפוסט חשוף

הכוכבת, שילדה תינוקת לפני כשבועיים, מספרת איך הרגישה ומה ענתה לבנה כששאל אותה למה הבטן שלה שמנה • ומתי היא מתכוונת לחזור לשגרת האימונים שלה?

רוני דואני, צילום: אינסטגרם

מאמנת הכושר והזמרת רוני דואני, ילדה בתחילת השנה תינוקת שנקראה אלה, אחות לבנה הבכור נורי ולבתה מאיה. היא הופתעה מאוד כשבנה נורי בן החמש שאל אותה אודות בטנה הגדולה, וסיפרה לעוקביה בפוסט מעורר מחשבות על המחשבות שלה בעקבות השאלה הזו.

• למבצעים חמים לבית ולגן היכנסו לכאן 

"'אמא למה הבטן שלך עדיין שמנה?'", פתחה דואני את הפוסט, "בפעם הראשונה השאלה הזו הפתיעה אותי הייתי לא מוכנה והורמונלית, עניתי בקצרה 'כי ככה זה', רק כדי שנחליף נושא. כי כרגע הגוף שלי זה הדבר האחרון שבא לי לדבר עליו. נכון אף פעם לא הייתי מאלה שיוצאות עם הג׳ינס מחדר לידה אבל עדיין גם בפעם השלישית זה נושא רגיש…

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Roni Duani (@roniduani)

"בפעמים הבאות שנורי שאל אותי על הבטן שלי, הסברתי לו שכמו שלקח לאלה זמן לגדול בתוך הבטן וזה היה תהליך עד שהבטן של אמא נעשתה גדולה ממש, גם עכשיו זה תהליך עד שהבטן תרד. דיברתי אליו אבל גם הזכרתי והסברתי לעצמי.

"בעוד חודש אוכל לחזור להתאמן ואני כבר מחכה לזה ממש. בינתיים החלטתי להיות פרקטית ולבנות תוכנית אימונים שמתאימה בדיוק בשבילי לתקופה של אחרי הלידה. אם זה לגוף, ואבל גם לא פחות חשוב לנפש, אימונים בזמנים נוחים לאחרי לילות ללא שינה, סדנאות, שילוב של תזונה ובגדול כל מה שאני חושבת עליו שיכול לעזור לי כאמא וכאישה.

"אז אם יש כאן בקהל נשים אחרי לידה או לקראת, שבא להן להצטרף אלי תכתבו לי בתגובה או בפרטי", סיימה דואני את הפוסט.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר