מיכל אנסקי: "עשיתי סיבוב ושינוי בחיים שלי"

שופטת "מאסטר שף" לשעבר החליטה להקדיש את זמנה לתיעוד של מקומות בטבע שתומכים בריפוי • "זה נשמע כל כך פשוט שזה כמעט לא מתקבל על הדעת, אבל זה בדיוק העניין"

מיכל אנסקי. צילום: איה ואבי צלמים

העיתונאית ושופטת "מאסטר שף" לשעבר מיכל אנסקי היא קול בולט בכל הקשור לשיח על הקשר בין גוף לנשמה ומרבה לשתף גם את מאות אלפי עוקביה ברשת בתהליכים שהיא עוברת במסע העצמי שלה בשנים האחרונות.

אמש (ראשון) אנסקי חלקה בהתרגשות את המיזם הייחודי שהיא שותפה בו שבמרכזו הקשר הקרוב והבלתי אמצעי בין הנפש לטבע והחיבור השורשי לאדמה ולטבע שיש בו כוח של ממש לסייע בריפוי הנפש.

"אני רוצה לשתף ולספר לכם העוקבים שלי שעשיתי איזשהו סיבוב בחיים שלי ואני מקדישה ממש 80% מהזמן שלי בעת הזו לתיעוד של מקומות בטבע שתומכים בריפוי של אנשים עם פוסט טראומה - חיילים, מפונים, ניצולים", שיתפה אנסקי (43) את 365 אלף עוקביה במיזם הייחודי Healingrounds שהיא מובילה יחד עם נרקיס אלון, יזמת חברתית, יוצרת תוכן ומנחת סדנאות על מנהיגות נשית וחיבור גוף נפש.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Michal Ansky (@michalansky)

"ישנם הרבה מקומות בארץ שעוסקים בריפוי ועוסקים במתן של מענה של ריפוי באמצעות הטבע", המשיכה והסבירה. "זה נשמע כל כך פשוט שזה כמעט לא מתקבל על הדעת, אבל זה בדיוק העניין. שהייה בלתי אמצעית בטבע על אדמה עם מטפלים נכונים ובטכנולוגיות מסוימות ובשיטות ריפוי מאוד מאוד ספציפיות ופשוטות, יש משמעות לזמן באספקט הזה ויש דברים מדהימים שקורים עכשיו", אמרה.

"ביחד עם נרקיס אלון השותפה שלי יצאנו לתעד מקומות כאלה. פגשנו אנשים, מרפאים ואנשים שחווים ריפוי. בואו נהיה חלק ממה שמביא אור. זוהי הזמנה אישית להצטרף לתנועה לעבר ריפוי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר