"מיכל אנסקי התגלתה כמשוררת לא קטנה": הפרויקט החשוף של הכוכבות

מירן בוזגלו לקחה חלק בפרויקט של דורין אור יחד עם שבע כוכבות נוספות שדיברו בפתיחות על רגעי המשבר הגדולים שחוו בחייהן • בשיחה עם "ישראל היום" הסבירה אור על הפרויקט, שיתפה בעבודה עם מירן וגם העניקה תשובה לשאלה למה בדיוק התכוונה מיכל אנסקי בסרטון המשותף של השתיים

מיכל אנסקי. צילום: שי פרנקו

הבוקר (שלישי) הועלו לרשת החברתית אינסטגרם שמונה סרטונים מרגשים במיוחד של שמונה מפורסמות ומשפיעניות, בניהן מירן בוזגלו ומיכל אנסקי, שסיפרו במסגרת הפרויקט "מתנצלת" של היוצרת והזמרת דורין אור ואיש יחסי הציבור והצלם שי יהונתן כהן דבי, על הטלטלות הגדולות שאיתן נאלצו להתמודד במהלך חייהן. רגע אחרי שהתפרסמו הסרטונים במרחב הווירטואלי, תפסנו את דורין לשיחה קצרה שבה סיפרה לנו איך נולד הפרויקט שלה, מה היא חושבת על מירן, ומה המסר שאנסקי ביקשה להעביר לצופים.

"כמו שרובכם יודעים, בדרך להיות אימא עברתי את התקופה המאתגרת של חיי", כתבה בוזגלו לעוקביה מתחת לסרטון שיצרה עם אור. "שנים של ניסיונות טיפול IVF (הפריה חוץ גופית; י"ד), הפלה, הריון חוץ גופי, כריתת חצוצרה. את הכל הייתי עושה שוב בשביל להגשים את החלום הכי גדול. אומרים שאישה אוהבת את הילדים שלה עוד לפני שהכירה אותם, וזה כל כך נכון. אל תוותרו אף פעם, אל תפסיקו להאמין. הכל יקרה בזמן הנכון והמדויק ביותר עבור כל אחת, בעזרת השם", חתמה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Miran Buzaglo - מירן בוזגלו (@miranbuzaglo)

למילים הכתובות צורף כמובן גם הסרטון מרגש שבו גוללה מירן את הדרך המורכבת שעברה בדרך להפוך לאימא. בתחילתו היא נראית כשהיא מרכינה ראשה בתסכול. "למה זה כל כך מסובך לי? שנים של ניסיון, זריקות, כדורים, הקאות והרוח יורדת ועולה במדרגות לעוד רופא", חלקה ברקע. "זה לא פייר. 'מירן, את לא נשברת' - זה הקול שהיה בי. אמונה, את החברה הכי טובה שלי", הכריזה.

בהמשך הקליפ שיתפה מירן בבשורות הקשות שקיבלה אחרי שכבר הצליחה להיכנס להיריון. "מה זאת אומרת? חיובי. אני לא קולטת שמישהו יקרא לי אימא בקרוב. ושוב זה מתרחק. דקירות בבטן, כאילו עם סכין דוקרים אותי. בוכה, צועקת לאחות 'משהו לא בסדר'. העובר מתפתח במקום הלא נכון. אני רואה שחור, עומדת ליפול, זה מרסק".

בוזגלו בחרה לחתום את הסרטון בניצחון הגדול שלה על המהמורות שעברה, עם תיעוד רגעים משפחתיים קטנים ומשמחים עם בעלה מאור בוזגלו וארבעת ילדיהם המשותפים. "מבחנים. אני לא מוותרת בחיים. ברוך השם נולדו לי תאומים".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Dorin-Or l דורין אור (@dorinoraidanlevi)

"מטרת הפרויקט היא העצמה נשית"

"יצרתי סדרת רשת בשם 'מתנצלת' של שישה פרקים, בהם סיפרתי על הצדדים הפחות פוטוגניים בעברי, דרך מערכות יחסים והתפתחותן", מסבירה לנו אור כשאנחנו מבקשים ממנה להבין איך נולד הפרויקט. "קיבלתי פידבקים גדולים על הסדרה, והחלטתי להמשיך אותה לפרקים נוספים עם שמונה נשים חזקות שמטרת הפרויקט היא העצמה נשית ולהראות שכל אחת עברה טלטלות בתחומים שונים והגיעה למי שהיא היום. הנשים שיתפו אותי בסיפורים מחייהן וכתבתי להן את הפרק. חלק מהבנות היו שותפות בכתיבה".

ספרי קצת על העבודה עם מירן.

"מדהימה. אישה טהורה מבפנים ומבחוץ. מירן שיתפה בפתיחות בניסיונות להיכנס להיריון במטרה להאיר לנשים שעדיין בתהליך הזה. אישה מדהימה שהייתה לי הזכות לחלוק איתה את הפרויקט".

לא כל כך הצלחנו להבין על מה דיברה מיכל אנסקי בסרטון שלה. תוכלי לנסות להסביר?

"מיכל התגלתה כמשוררת לא קטנה. היא שיתפה אותי במילים היפות שלה, בהתעוררות חייה שתמיד הייתה שם, שבסופו של יום כולנו תודעה. הגוף שאנו שוהים בו כעת יסתיים מתישהו ותישאר רק התודעה. להתעורר לידיעה הזאת בעודנו בתוך הגוף".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר