"מייגן מרקל הכפילה את הגודל של טבעת האירוסין"

במהלך השנים הטבעת המקורית עברה מספר שינויים והתאמות • הטבעת המקורית כללה יהלום מרכזי גדול בחיתוך כרית שגודלו הוערך בכשלושה קראט בעלות של 300 אלף דולר

הנסיך הארי ומייגן מרקל. צילום: AP

בזמן שבעלה הנסיך הארי מתכונן נפשית לביקור הקרוב שלו בממלכה הבריטית לציון עשור למשחקי האינוויקטוס (טורניר הספורט הפאראלימפי לחיילים ויוצאי צבא שהארי נמנה על מייסדיו), אשתו הדוכסית מייגן מרקל מטפחת לא רק את מותג הלייף סטייל החדש שלה אלא גם את אוסף התכשיטים היוקרתי שלה.

"זו רק אני או שטבעת האירוסין שלה הכפילה את גודלה", צייצה עוקבת מתחת לתמונה של מייגן ששותפה באינסטגרם של חברתה הטובה קלי מקי זייפן לפני כשבוע. "היהלום כנראה לא היה מספיק גדול בשבילה", הוסיפה בציניות גולשת נוספת על טבעת היהלום המנצנצת שבלטה בתמונה כשגולשים אחרים מגיבים על גודלה של הטבעת מחד ואילו אחרים מבקשים להניח למייגן ולתיאוריות וטוענים כי מדובר באותה הטבעת שנראית אולי שונה בגלל זווית הצילום והתאורה.

את הטבעת היוקרתית המפורסמת ששווה מוערך בכ-300 אלף דולר העניק הארי למייגן בשנת 2017 כשהציע לה נישואים, וכמו תמיד כשמדובר במשפחת המלוכה לא היה מדובר בסתם עוד טבעת שנקנתה מדוכן תכשיטים. 

הטבעת המקורית כללה יהלום מרכזי גדול בחיתוך כרית שגודלו הוערך בכשלושה קראט ומקורו בבוטסואנה, מדינה בה ביקרו השניים בתחילת הזוגיות שלהם. מסביב ליהלום האמצעי שובצו שני יהלומים מאוסף התכשיטים של אימו המנוחה של הארי הנסיכה דיאנה, והארי היה שותף מלא בעיצובה שנעשתה "ברוחה של אמו".

במהלך השנים הטבעת המקורית עברה מספר שינויים והתאמות, האחרונה שבהן לפני כשנה, אז בשל חסרונה על אצבעה של מייגן גם נפוצו שמועות על משבר זוגי חמור, כך שאם אכן עברה שיפצורים כעת לא תהיה זו הפעם הראשונה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר