הלילה הלבן של אילנית לוי ובתה: "רעידות בגוף, דפיקות לב"

הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה לא הצליחה להסתיר את הפחד הגדול שאחז בה בעקבות הדיווח על המתקפה האיראנית, ונראה כי גם אלין לוי לא עצמה עין • "אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי"

אילנית לוי תיעדה את עצמה בליל המתקפה של איראן על ישראל

אילנית לוי פתחה את המצלמה אמש (שבת) בשעות לא פשוטות בכלל של לחץ וחשש וסיפרה באומץ למאות אלפי עוקביה באינסטגרם על המתחולל בנבכי נפשה לאור התקיפה האיראנית על ישראל. בסדרת סרטונים שהעלתה לאורך הלילה לסטורי בעמודה ברשת החברתית היא שיתפה בדרכה להתמודד עם הפאניקה וחוסר השקט שליוו אותה, וגם ברגעים שבהם העירה את בעלה אלירז שדה משנתו כדי לא להרגיש לבד.  

"הרעש של המטוסים, רעידות בגוף", כתבה אילנית לוי בכותרות לסרטון שבו דיברה אל הגולשים וחלקה במצבה הנפשי. "התחילו המטוסים שלנו. והחרדה מה איתה? אני מסדרת כדי להוריד את החרדה, מארגנת. עכשיו צריך להמתין לראות מה יקרה בשתיים בלילה?", שאלה.

מאוחר יותר עדכנה ממיטתה. "לילה לבן, לילה לבן. הוא (הכוונה לבן זוגה אלירז שדה; י"ד) נרדם והערתי אותו. מה לעשות? הערתי אותו. למה מה קרה שאני אהיה פה בדפיקות לב לבד? לא".

צילום מסך אינסטגרם

אחר כך צילמה לוי את בתה אלין, שהגיעה לחדר השינה שלה ושל אלירז. "זאת הפעם השלישית שהיא הולכת וחוזרת", ציינה האם המודאגת. "את הולכת למיטה שלך ומתי תחזרי לפה, עוד עשר דקות?", שאלה. "אני ערה", השיבה הבת. בשלב מסוים אלירז הצטרף לשיחה בין השתיים והציע לאלין להצטרף למיטה של אימא אילנית. "לא רוצה. אני הולכת למיטה שלי, לחמ"ל שלי", אמרה. "עוד עשר דקות היא פה", הבטיחה לוי.

זמן קצת לאחר מכן תועדו לוי ושדה מנשנשים מתוקים. "לא יודעת מה לעשות עם עצמי", התוודתה לוי כשברקע הסרטון התנגן שירה של שרית חדד "בחום של תל אביב". בסרטון האחרון לוי דיווחה לגולשים שאלין אכן חזרה לחדר השינה שלה, כפי שניבאה. "אימא שלך מכורה. איך ידעתי שתחזרי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר