שלום מיכאלשווילי מפריע למאיה ורטהיימר על הסט / צילום: משה בן שמחון

מאיה ורטהיימר מודה: "רציתי לשמור על זה בסוד – אבל היא גילתה לכולם"

השחקנית והפרזנטורית על ההריון השני והמשמח בתקופה קשה, הג'וב החדש של אסף זמיר וגם התחושה של להתבגר על הסט לצד כוכבים צעירים • שלום מיכאלשווילי על הגעגוע לחבריו שעדיין חטופים בעזה ועל הצורך לשמור סוג של שגרה • פגשנו את הכוכבים על הסט

אחרי שמאיה ורטהיימר שיתפה אתמול (ראשון) בעיניים דומעות מכאב על מותו של בן דודה ארז שנפטר ממחלת הסרטן הבוקר (שני) היא התייצבה כמו שחקנית מקצועית על סט הצילומים לרגל קמפיין החגים של BUYME והציגה מצב רוח די מרומם, כנראה מאווירת הכוכבים המצחיקים שעטפו אותה כמו שלום מיכאלשווילי, אורי לייזרוביץ ומתן פרץ.

על ההיריון השני והמשמח שיתפה מאיה כי "לקחתי את אסיה איתי לאולטרסאונד, רציתי שזה יהיה הסוד המשפחתי שלנו ושהיא תהייה שותפה, אבל איך שיצאנו מהמעלית וראינו אנשים, זרים לחלוטין, היא סיפרה להם שאימא שלה בהיריון. אסף הסתכל עלי ואמר לי שיש לנו יממה אחת להודיע למשפחה ולחברים. למדתי לקח".

קמפיין החג של BUYME, צילום: משה בן שמחון

על החזרה של בעלה, אסף זמיר, לבניין העירייה בתל אביב בתפקיד סגן ראש העיר, היא אומרת: "זה ממש כיף שיש לך בעל שיוצא בבוקר לעבודה. הוא באמת אוהב את זה וחיכה לזה הרבה זמן".

שלום מיכאלשווילי, צילום: משה בן שמחון

מי שהיה דווקא במצב רוח פחות מרומם הוא שלום. "אני בשבוע קצת אמוציונאלי. הנחתי את הערב בכיכר החטופים לכבוד גלי וזיו ברמן, החברים שלנו, האחים שלנו החטופים. יותר מדי זמן. קשה להבין שזה פורים עכשיו והם חטופים עוד משמחת תורה. הלב לא שלם, לא במקום. מנסים לחזור לשגרת חיים אבל לא רגילה – כי כלום לא רגיל עד שהם לא חוזרים הביתה. אנחנו מנסים לחזור לשגרה עם כל מה שקורה סביבנו. אני מרגיש אותם בלב שלי. ואני יודע שהם יחזרו ותהייה מסיבה גדולה כשהם יחזרו. כי זה מי שהם. הם אור גדול. הם ימלאו לי את הלב".

על החזרה לבמה אומר שלום כי הייתה קשה. "ביקשתי לדחות את החזרה להופעות עם מה קשור בעוד חודש. ציון ואסי היו מאוד מבינים. בצניעות, אני מרגיש שיש לנו שליחות לנסות לשמח. אם לא הייתי אבא לשלושה קטנים אני לא יודע איך הייתי מחזיק את עצמי היום. אני עומד היום גאה, חזק, גב זקוף, בשביל הילדים, אשתי. בשביל שהעם יקום בגו זקוף".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו