אחרי חודשיים של שתיקה - קייט מידלטון מגיבה לראשונה

שמועות רבות צצו סביב מצבה של הנסיכה לאחר הניתוח הבטני ותקופת ההחלמה הארוכה לה נדרשה • כעת היא מחליטה להגיב וגם לצרף תמונה עדכנית עם ילדיה

קייט מידלטון. צילום: AFP

אות חיים ראשון מהנסיכה: אחרי חודשיים ארוכים של שתיקה בעקבות הניתוח שעברה ותקופת ההתאוששות, העלתה הבוקר (ראשון) קייט מילדטון תמונה עדכנית עם ילדיה, אותה צילם הנסיך ויליאם, בתוספת מסר לציבור. 

"תודה על האיחולים והתמיכה המתמשכת במהלך החודשיים האחרונים", כתבה בחשבון האינסטגרם הרשמי שלה. 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by The Prince and Princess of Wales (@princeandprincessofwales)

כזכור, ארמון בקינגהאם הודיע ב-17 בינואר כי מידלטון בת ה-42 אושפזה לאחר שעברה "ניתוח מתוכנן בבטן", וכי היא לא תוכל לבצע את המחויבויות הציבוריות שלה עד אחרי חג הפסחא, שיחול ב-31 במרץ. היא שוחררה מבית החולים ב-29 בינואר.

עם היוודע דבר אשפוזה, מארמון בקינגהאם נמסר כי הם מקווים שהציבור יבין את רצונה לשמור על פרטיותה ועל פרטיות ילדיה: "הנסיכה מוויילס מעריכה את העניין שהצהרה זו תיצור. היא מקווה שהציבור יבין את רצונה לשמור על נורמליות רבה ככל האפשר עבור ילדיה, ואת רצונה שהמידע הרפואי האישי שלה יישאר פרטי".

בשבוע שעבר תועדה מידלטון נוסעת ברכב לצד אמה, בסמוך לטירת וינדזור. זו הייתה הפעם הראשונה שהיא נראתה מאז הניתוח. הבוקר, כאמור, לאור שמועות שונות על מצבה הבריאותי, היא החליטה להוציא הודעה רשמית לצד תמונה עדכנית. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר