לאחר כחודש וחצי: קייט מידלטון נצפתה לראשונה מאז שאושפזה

זו גם הפעם הראשונה שבה הנסיכה הבריטית, שאושפזה בחודש ינואר למשך 12 ימים, תועדה מאז חודש דצמבר, אז נצפתה בכנסייה עם בני משפחתה • מידלטון נראתה כשהיא נוסעת ברכב לצד אמה, בסמוך לטירת וינדזור

הנסיכה קייט מידלטון (ארכיון). צילום: רויטרס

בפעם הראשונה מאז שאושפזה בחודש ינואר למשך 12 ימים, הנסיכה קייט מידלטון תועדה היום (שני) בציבור, כשהיא נראית נוסעת ברכב לצד אמה, בסמוך לטירת וינדזור.

זו גם הייתה הפעם הראשונה שהיא נראית בציבור מאז חודש דצמבר, אז הגיעה לכנסייה עם בני משפחתה.

כזכור, ארמון בקינגהאם הודיע ב-17 בינואר כי מידלטון בת ה-42 אושפזה לאחר שעברה "ניתוח מתוכנן בבטן", וכי היא לא תוכל לבצע את המחויבויות הציבוריות שלה עד אחרי חג הפסחא, שיחול ב-31 במרץ. היא שוחררה מבית החולים ב-29 בינואר.

עם היוודע דבר אשפוזה, מארמון בקינגהאם נמסר כי היא מקווה שהציבור יבין את רצונה לשמור על פרטיותה ועל פרטיות ילדיה: "הנסיכה מוויילס מעריכה את העניין שהצהרה זו תיצור. היא מקווה שהציבור יבין את רצונה לשמור על נורמליות רבה ככל האפשר עבור ילדיה, ואת רצונה שהמידע הרפואי האישי שלה יישאר פרטי".

הנסיך ויליאם והנסיכה קייט על השטיח האדום בטקס הבאפט"א, בשנה שעברה // צילום: רויטרס

לאחר שנודע כי היא שוחררה מבית החולים, וכשהיא לא נראתה בציבור במשך זמן רב, העניין הציבורי הרב והפרטים המעטים שפורסמו על מצבה של מידלטון הניעו ריבוי שמועות על מצבה, שהציפו את הרשת. רבים הניחו כי הנסיכה עברה ניתוח לכריתת רחם, זאת לאחר ששלושת ההריונות שעברה היו קשים מאוד עבורה, ושבמהלכם היא אף סבלה מהיפראמזיס גרבידרום (הקאות יתר). אחרים טענו כי מדובר ככל הנראה בגידול סרטני.

סברה פופולרית נוספת הייתה כי מידלטון, המציגה גזרה רזה, עברה ניחוח מתיחת בטן – השערה שבוטלה בכעס על ידי גולשים אחרים, שכינו אותה "מגוחכת", זאת לאור גזרתה הדקיקה, אותה היא מקפידה לתחזק עם תזונה בריאה ושגרת כושר, לפי דיווחים.

גולשים נוספים בחרו להציף את הרשת בדיונים ערים בהם התעקשו כי קייט סובלת זה שנים מהפרעות אכילה ובראשן בולימיה, וזו הסיבה שאושפזה ועברה ניתוח בבטנה. הטענה הזו העלתה לפי הדיווחים את חמתו של בעלה הנסיך ויליאם, שכן מדובר בנושא רגיש במיוחד עבורו בשל העובדה שאימו המנוחה, הנסיכה דיאנה, נאבקה בבולימיה במשך שנים. סברה נוספת העלתה את האפשרות כי מידלטון עברה ניתוח לתיקון רפלוקס קיבה, פרוצדורה שהגיעה אף היא, לדברי השמועות, בהמשך לשלושת ההריונות הקשים שעברה.

רק בריאות. קייט מידלטון (ארכיון), צילום: איי.פי.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר