אחרי ההודעה המדאיגה: היילי וג'סטין ביבר נראו ביחד

השניים נצפו בפנים קודרות כשהם מגיעים לכנסייה בלוס אנג'לס בשעת לילה • בתחילת השבוע ביקש אביה של היילי להתפלל בעבור בני הזוג

ג'סטין והיילי ביבר. צילום: EPA

היילי ביבר ובעלה ג'סטין ביבר נראו לראשונה לאחר שאביה של היילי, השחקן סטיבן בולדווין, עורר דאגה כשביקש בפומבי מאנשים "להתפלל" עבור בני הזוג.

הדוגמנית בת ה-27, וזמר הפופ בן ה-29, צולמו כשהם מגיעים לכנסייה בלוס אנג'לס אתמול בילה (רביעי) ברכב הטסלה החדש שלהם בשווי 90,000 דולר. היילי נראתה קודרת בעוד את פניו של ג'סטין בקושי וניתן היה לראות מאחר והוא הסתתר מאחורי כובע קפוצ'ון וצעיף. גם ג'סטין וגם היילי, שחגגו את יום הנישואים החמישי שלהם בספטמבר האחרון, הם נוצרים אדוקים.

כאמור, ביום שני האחרון הורמו לא מעט גבות לאחר שסטיבן העלה לחשבון האינסטגרם שלו את ג'סטין שר ומנגן בגיטרה וכתב: ""נוצרים בבקשה כשאתם חושבים על ג'סטין והיילי, קחו רגע להתפלל עבורם. להעניק להם חוכמה, הגנה ולהתקרב אל אלוהים".

רבים תהו מה פשר הבקשה של סטיבן, ולא מעט קישרו את הדבר למשבר חדש בקשר ביניהם. רק בחודש אוקטובר האחרון דווח באתרי הרכילות מעבר לים כי הם נאבקים על מנת להחזיק את הנישואים. היילי ככל הנראה לא הייתה פוגשת את ג'סטין, שיחגוג את יום הולדתו ה-30 מחר, אילו אביה סטיבן לא היה שם כדי להכיר ביניהם מאחורי הקלעים בתוכנית NBC TODAY. הם החלו לצאת ב-2015. נפרדו וחזרו ב-2018, שלושה חודשים לאחר הפרידה של ג'סטין מסלינה גומז.

ג'סטין והיילי ביבר בסופרבול,

אחרים תוהים האם הבקשה לתפילה קשורה למחלה בה לקה ג'סטין ב-2022, תסמונת רמזי האנט, שגרמה לשיתוק בפניו והובילה מאוחר יותר לביטול הופעותיו. 

כך או כך, בתחילת החודש הזוג עוד נראה במצב רוח טוב כשהם צפו יחדיו במשחקי הסופברול.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר