החמרה במצבו הבריאותי? ג'סטין ביבר מבטל את כל סיבוב ההופעות

הזמר, שבאוקטובר האחרון לא הגיע לישראל כמתוכנן ודחה מספר מופעים מסביב לעולם, לא ימשיך את הטור שמקדם את אלבומו האחרון - כשהפעם מדובר בביטול מוחלט • כל הפרטים

ג'סטין ביבר, צילום: AFP

בשורות רעות למעריצי ג'סטין ביבר, שקיוו כי מצבו הבריאותי של הזמר הקנדי ישתפר.

אחרי שנאלץ לדחות בחודשים האחרונים את סיבוב ההופעות שלו - כולל הופעה שהייתה אמורה להתקיים באוקטובר האחרון בישראל - בשעות האחרונות, דווקא ביום הולדתו ה-29 של הכוכב שחל היום (רביעי), מתפרסמות ברחבי העולם ידיעות לפיהן ביבר מבטל (ולא דוחה) את שארית סיבוב ההופעות, סיבוב שנועד לקדם את אלבום האולפן השישי שלו, Justice.

ג'סטין ביבר, צילום: אי.פי

בין ההופעות שמבוטלות בזו אחר זו ברחבי אירופה, בארה"ב ובאוסטרליה, ניתן למצוא הופעות שעד כה הוגדרו כדחויות בלבד - כך שבהחלט מדובר בתפנית. מעבר לכך, ליד כל מועדי ההופעות בעמוד מכירת הכרטיסים הרשמי של הסיבוב באתר Ticketmaster מתנוססת כעת המילה Canceled, ואילו כל תאריכי ההופעות של הסיבוב באתר הרשמי של ג'סטין, ביניהם גם מועדים שחלפו, הוסרו לגמרי (והעמוד למעשה ריק מתוכן).

במקביל דווח כי רוכשי כרטיסים להופעה באצטדיון O2 שבלונדון קיבלו מייל ובו נכתב כי המופע בוטל והחזר כספי יועבר לחשבונם בימים הקרובים. אף שביבר עצמו או אנשיו טרם שחררו הודעה רשמית אודות הביטולים, סביר להניח שהם קשורים למצבו הבריאותי של הזמר.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Justin Bieber (@justinbieber)

ביוני 2022 חשף ביבר שהוא לקה בתסמונת רמזי-האנט, שגרמה לשיתוק בצד אחד של פניו ובעצם מונעת ממנו להופיע. בסרטונים שהעלה בתקופה ההיא לרשת נראה כי הזמר מתקשה למצמץ, לחייך ולהזיז את אפו. אף שחזר להופיע בספטמבר, נאלץ ביבר לקטוע שוב את הסיבוב אחרי ערבים ספורים בלבד על הבמה.

ג'סטין ביבר בהופעה בהלסינקי, צילום: ג'יימס לנוקס

הוא הכריז כי הוא מתכוון לקחת הפסקה כדי לנוח ולהחלים, אולם כעת מסתמן כי לא מדובר בדחייה זמנית, אלא בביטול מוחלט של כל סיבוב ההופעות. רק בריאות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר