לאחר שהודח מ"האח הגדול" רוי רייניש מתוודה: "מתבאס על המהירות של הדברים"

המודח השני הספיק לעשות לא מעט רעש בשבועיים בהם שהה בבית האח • עכשיו הוא מנסה לעכל את מה שעבר עליו בבית: "הלב התערב, הרגשות צפו וגרמו לשינוי כיוון"

רוי רייניש נכנס לבית "האח הגדול". צילום: מיכאל טומרקין

המודח השני מבית "האח הגדול", רוי רייניש, יצא אל העולם לפני קצת יותר מ-48 שעות ועוד מסתגל לחיים בחוץ אחרי שבועיים עמוסים ודחוסים תחת המצלמות.

על אף שהודח תוך זמן קצר, לא מעט חיצים הופנו כלפי ההתנהלות שלו בתוך הבית, בעיקר עם לין. היום (רביעי) הוא בחר לשתף את העוקבים שלו על הקשיים וההתאקלמות, וגם ניסה להסביר מה בדיוק עבר עליו בשבועיים האחרונים.

"עוד לא הספקתי לעכל כלום. פתאום סלפיז ברחוב, הודעות מכל מקום, הרבה שיח,
הרבה שאלות - רווק/לא רווק, מתחרט/לא מתחרט מה הייתי משנה, למי התחברתי ולמי לא…", כתב רייניש. "ועוד ראיון ועוד אחד ותוך כדי חברים מסמסים ומראים קטעים מתוך מה ששודר, ומספרים עוד פרט, ואתה מבולבל ומופתע ולא מבין מה אמיתי ומה לא. ואתה מרגיש שמה שחשבת ב-8 בבוקר, שהראש עוד היה בתוך בית האח, משתנה ב-2 בצהריים ומקבל צורה אחרת ב-9 בערב. ואז עוד פעם מתבלבל. ובכלל נזכר שעברו בסך הכל רק שבועיים".

רוי רייניש, צילום: אורן בן חקון

נראה שרוי עוד לא ממש מעכל את כל מה שאירע לו בזמן הקצר שהיה בתוך הבית, ולמבקרים את מעשיו הוא אומר כי "אני לא מתחרט על מה ואיך שהיה. אני כן קצת מתבאס על הקצב, המהירות. זה שאין רגע לעצור, שכל צעד שעושים בתוך הבית הופך למוחלט מבלי הרבה הזדמנות לתהות, לערער, לחשוב, להבין - כמו שקורה לנו בחיים האמיתיים. ברגע אחד אתה מתאהב, כועס, מתפזר, שוכח, רעב, עייף, משועמם. בדרך שלי בתוך בית האח הגדול הלב התערב, הרגשות צפו וגרמו לשינוי כיוון. ניסיתי להביא את עצמי במעט זמן בצורה הכי טובה שיש. הייתה חוויה משוגעת! תודה על הזכות. לצאת החוצה ולגלות שהצטרפו לי לחיים קבוצות של קהלים תומכים, ריגש אותי. לא ציפיתי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר