אביבית בר זוהר . צילום: רונן אקרמן

אביבית בר זוהר: "בחיים לא כיבסתי או הפעלתי מייבש"

בסטורי שעלה בעמוד האינסטגרם שלה, שיתפה אשת העסקים ואושיית הרשת, שמה שהיא לא יודעת לעשות - היא שוכרת אנשים שיעשו למענה, והיא לא מתכוונת להתנצל על זה

אביבית בר זוהר, אשת עסקים מצליחה ואושיית רשת עם מאות אלפי עוקבים לא מתבלבלת כשמדובר בהבנת הגבולות שלה. בשונה מהרבה אנשים שמנסים לעשות את הכל בעצמם או מתעקשים לכל הפחות להציג את עצמם כמי שעושים את הכל בעצמם, היא פשוט יודעת מתי לשחרר ולהשאיר את העבודה לאנשים שיודעים לעשות את מה שהיא לא רוצה או לא מסוגלת לעשות ואין לה כל כוונה להתנצל על כך. להיפך.

"הגעתי למסקנה שמה שאני לא יודעת לעשות אני שוכרת אנשים שיעשו למעני", שיתפה אתמול (ראשון) בסטורי באינסטגרם, ולמה? כי אם היא לא יודעת איך להפעיל מכונת כביסה או לנקות את הבית, אז למה להתעסק בזה בכלל? "אני בת 42 ובחיים לא כיבסתי או הפעלתי מייבש או מכונה. אני לא יודעת, אז אני שולחת דברים למכבסה", הוסיפה ושיתפה.

"למה להתעסק בזה בכלל?", אביבית בר זוהר, צילום: אביבית בר זוהר

וזה לא נגמר שם. בר זוהר, כמו לא מעט אנשי עסקים מצליחים ועסוקים, לא מוותרת על הדרך הקצרה והחכמה ביותר להצלחה מבחינתה. יש לה תמונה ברורה של מה שהיא טובה בו והיא לא מבזבזת זמן בניסיון לשלוט במיומנויות שהיא לא מחבבת ובטח שלא משקיעה בכך זמן. "למדתי שהרבה יותר קל לתת לאנשי מקצוע לעשות את הדברים שהם יודעים לעשות", הסבירה את ההיגיון העסקי מאחורי המוטו שלה בחיים.

תסכימו או לא עם הסגנון והדרך של אביבית, היכולת שלה להבדיל בין מה שהיא טובה בו לבין מה שהיא לא יודעת לעשות היא כנראה אחד הסודות המרכזיים להצלחתה. היא לא מנסה להיות הכל עבור כולם. היא לא חושבת שלהיות אשת עסקים מצליחה מחייב אותה לדעת להפעיל מכונת כביסה או להבריק את הרצפה - היא משאירה את כל זה למי שזה תחום ההתמקצעות שלו, וזה עובד.

ובעצם, מי אמר שצריך לדעת הכל? בר זוהר לא שואפת להיות הכי טובה בהכל, אלא מפנה את הזמן והאנרגיה שלה למקום שהיא יודעת שהיא מצטיינת בו. והמסר הזה הוא לא רק שלה כך שיתפה, הוא גם של אחד מהאנשים הכי עשירים בעולם.

"יום אחד שאלו את ביל גייטס איך נהפך לאיש הכי עשיר בעולם?", סיפרה. "הוא אמר 'אני לא איש שיווק, אני משלם לאיש שיווק הכי טוב בעולם כסף. אני לא איש פרסום. לקחתי את האיש פרסום הכי טוב ושילמתי לו כסף".

גם בר זוהר לא מוותרת על ההשקעה החכמה בכסף והיא רואה בהוצאה הזאת חלק מהשקפת העולם שלה. זה בדיוק מה שגורם לה להיות לא רק המותג "אביבית בר זוהר", זה המתוקשר והמסוקר ללא הרף, אלא גם להצליח בעסקים ויש לה את כל הקבלות (תרתי משמע) להוכיח שמה שהיא עושה עובד (לפחות עבורה). היא יודעת בדיוק איך למנף את הכישורים שלה ולנהל את הזמן שלה. המסר ברור: כל אחד יודע מה הוא עושה הכי טוב. בר זוהר? היא פשוט יודעת איך למנף את הכישורים שלה ולהשאיר את השאר למי שעושה את זה הכי טוב. אחרי הכל אם אנשים כמו ביל גייטס עושים את זה, אז למה לא?

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...