כחלק ממתיחת 1 באפריל מתוחכמת ומשעשעת, מגזין העיצוב היוקרתי Dezeen חבר לרשת איקאה בפוסט משותף באינסטגרם, בו הוצגה תכנית דמיונית להקמת חנות לינארית ארוכה במיוחד, כביכול כפתרון לבעיית הלקוחות שנאבדים במבוכי החנויות שלה.
בפוסט שפורסם ברשת וזכה לעשרות אלפי לייקים נכתב: "החנות המתוכננת, שמיקומה טרם אושר, תשתרע לאורך של כמעט שני קילומטרים כדי להכיל את כל חדרי התצוגה ושטחי המחסן הנדרשים".
מגזין העיצוב הנחשב אף העלה כתבה לאתר האינטרנט הרשמי שלו בצירוף התמונה שכיכבה גם בפוסט באינסטגרם, שמציגה מבנה ארוך במיוחד. על גבי התמונה נכתב: "הדמיה אדריכלית שהגיעה לידי Dezeen מציגה מבנה ארוך וצר בצבעי הכחול והצהוב האופייניים לאיקאה".
המגזין לקח את מתיחת 1 באפריל רחוק יותר ואפילו ראיין את ראש מחלקת הקמעונאות של איקאה, טולגה אונצ'ו, שזרם עם המתיחה המשעשעת. "עם עליית המפות הדיגיטליות, ה-GPS והעובדה שאנשים כמעט לא מרימים את עיניהם ממסכי הטלפון כיום, אנו מגלים שלאנשים אין את כישורי הניווט שהיו להם בעבר. לכן, הפתרון שלנו הוא לבנות חנות שלא תאבדו בה", אמר אונצ'ו לאתר Dezeen כחלק מהמתיחה.
הרשת אהבה את המתיחה והחליטה להתבדח גם כן. "שכחתם לציין שבסוף החנות יהיה חדר לייעוץ נישואים", כתב אחד הגולשים בהומור. "אולי תעשו את זה בצורת האות U שבתוכה יהיה יער קסום", כתב גולש אחר.
"האם יהיו אוטובוסים שיסיעו את הצרכנים מסוף החנות בחזרה לחנייה?", תהה גולש נוסף בתגובה לפוסט. גולשים אחרים כתבו: "את האמת שזה דווקא רעיון לא רע", "זה ממש גאוני" ו"זו מתיחת 1 באפריל הכי טובה שראיתי".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
