מיזם החדש לפסח: שומרים צלחת לחטופים עד שכולם חוזרים

המותג נעמן חבר למשפחות החטופים ומוביל פעילות מיוחדת להעלאת המודעות להחזרתם • בכל סניפי הרשת ניתן יהיה למצוא צלחות ייעודיות עם מדבקה צהובה ומסר חשוב • התרומות יעברו לטובת המשך ההסברה בעולם

פעילות מיוחדת של נעמן ומשפחות החטופים. צילום: יח"צ

בחג הפסח השנה, 133 אחינו ואחיותינו לא בַּסֵּדֶר. הם עדיין מוחזקים בתנאים לא אנושיים בשבי חמאס והסדר שלנו לא יכול להתנהל כרגיל בלעדיהם. 

לקראת חג החירות נעמן, מותג ההגשה והאירוח מבית אקסטרה ריטייל, חובר למשפחות החטופים ומוביל פעילות מיוחדת להעלאת המודעות להחזרתם. במסגרת המהלך, יציע המותג בכלל סניפיו צלחות ייעודיות עם מדבקה צהובה ומסר חשוב: "הפסח הזה #שומרים_צלחת לחטופים עד שכולם חוזרים".

נעמן מזמינה את קהל לקוחותיה לתרום ולקבל את הצלחות הייחודיות בכל סניפי הרשת בתשלום סמלי, להציבן בארוחות החג בביתם ולתעד את השולחן הערוך ברשתות החברתיות להעלאת המודעות לנושא הבוער. בנוסף ובמסגרת התמיכה של הרשת במשפחות החטופים, נעמן תתרום על כל רכישת צלחת להמשך פעילות ההסברה של משפחות החטופים למול מנהיגים בחו"ל.

בפסח הזה שומרים צלחת עד שכולם חוזרים / יח"צ

שלי שם טוב, אמו של עומר שם טוב שעדיין חטוף בעזה מסרה: "אלפי שנים אנחנו מזכירים את יציאתנו מעבדות לחירות, השנה חשוב יותר מכל שנזכור ולא נשכח. אני קוראת לכם, בשם כל משפחות החטופים לשמור צלחת ריקה בשולחן החג. השנה זאת לא רק הגדה, זאת המציאות שלנו."

הפעילות בשיתוף משפחות החטופים תיערך בכל סניפי נעמן לקראת ערב החג החל מה-16 באפריל ועד ה-22 באפריל ובמסגרה ייתרמו מבית הרשת כ-10,000 צלחות. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר