המדבקה הצהובה למען השבת החטופים: פרויקט עיצוב חלונות הראווה בבתי עסק

יוזמה חדשה מזמינה בתי עסק לתלות על חלונות הראווה מדבקות הנושאות את הכיתוב BRING THEM HOME NOW • מאחורי הפרויקט עומדות שתי סטודנטיות מהמחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל שחיפשו אחר אלמנט שישאיר את החטופים בתודעה היומיומית

חלון ראווה עם המדבקה הצהובה. צילום: עדי קדוש

כחלק מהתחלה של שגרת חיים חדשה בצל המלחמה גל שינרמן ונעם דשן, סטודנטיות מהמחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, חשבו על הרעיון של פרויקט "המדבקות הצהובות" שנועד לתת לבתי עסק את ההזדמנות להביע את תמיכתם עם מאבק משפחות החטופים והחטופות.

היוזמה הוצעה לראשי המחלקות בבצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים, שנרתמו מיד וסיפקו את חללי העבודה להפקת המדבקות ואת שירותי הדפוס שלהם. בנוסף, החמ״ל האזרחי הירושלמי הצטרף לתמיכה בפרויקט ותרם לרכישה הראשונית של חומרי הגלם.

חלון הראווה בחנות "אתא"

בתמיכת תורמים נוספים וסטודנטים מתנדבים, מופקות ומחולקות מדבקות ויניל צהובות לעסקים לתלייה בחלונות הראווה שלהם. המדבקות נושאות את הכיתוב BRING THEM HOME NOW.

הפרויקט פונה לעסקים לתלות מדבקות בחלונות הראווה שלהם. השימוש בחלונות הראווה הפונים למרחבי הציבורי מאפשר לעסקים להצטרף גם הם לקריאת הציבור להעלות לסדר היום את עניין החטופים והחשיבות של מציאת הפתרונות להחזרתם המידית הביתה.

מדבקה צהובה על חלון ראווה / צילום: גל שינרמן

המדבקות חתוכות בויניל צהוב, הצבע המשמש כסימן הבינלאומי להזדהות עם חטופי מלחמה ומצטרף לחלוקת הסרטים הצהובים במאהלי המשפחות והאירועים השונים. המדבקות מופצות במספר גדלים, מותאמות לחלונות ראווה של עסקים ולשמשות של מכוניות פרטיות. המדבקות מוענקות ללא עלות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר