השבת השחורה של השביעי באוקטובר הוציאה את המילים מהפה, והובילה אמנים ויוצרים לתעל את תחושת הכאב, האובדן, התסכול והצער ליצירות אמנות. מהר מאוד היצירות שחלקן הפכו ויראליות, התגלו ככלי הסברה מוחשי ואפקטיבי, כזה שחוסך במילים ומאפשר להמחיש את המציאות הכיאותית לעולם באמצעות צורה וצבע.
חברת WIX זיהתה את כוחה של היצירה ויזמה את DesignDuty, סוג של HUB לאמנים ויוצרים, שמעלים את יצירותיהם לאתר ייעודי אותו מקדמת החברה ומנגישה אותו לגולשים בארץ, אך בעיקר בעולם.

DONT, אורי פז, Design-duty.com
מאגר הדימויים מהווה עזר לצרכי ההסברה הישראלית בעולם ואת כל העבודות באתר ובחשבון האינסטגרם ניתן להוריד במספר פורמטים ולשתף ברשתות החברתיות. לדברי היזמים, הממשק המקוון מאפשר הדפסה של העבודות על גבי פוסטרים וחולצות. המיזם מזמין מעצבים ואמנים לשלוח את עבודותיהם למאגר דרך האתר: Design-duty.com.

Don't Kill Me , ג'והנה אסרף, Design-duty.com

Gayane Gasparyan, Design-duty.com

חור בלב בצורה שלך, נועה ביו, Design-duty.com
ניב פרחי, מנהל גילדת המעצבים בחברת Wix ומיוזמי DesignDuty מספר על המיזם: "מרגע ההשקה, ימים בודדים אחרי השבת השחורה, בוצעו מאתר DesignDuty יותר מ-50,000 הורדות. קהילת העיצוב הישראלית התעוררה בשבועות האחרונים והתגייסה רובה ככולה למאמצי ההסברה השונים, DesignDuty הוא אחד הבולטים שבהם ואני חושב שהוא מדגים יפה את הכוח של הקהילה, הרגישות שלה ובעיקר את כמות הכישרון שמקופלת בשדה העיצוב המקומי".
כל ההכנסות מופנות לתמיכה במשפחות השבורות מעוטף עזה.

יונה, רון קרן, Design-duty.com
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
