פמוטי רחל לשבת: המחווה המרגשת לגיבורה המקומית שתאיר את הבית

בהשראת רחל מאופקים שנתנה אור ותקווה לכל עם ישראל, עיצבה אמנית ומעצבת התאורה חן תעוז פמוטים לשבת בדמותה של הגיבורה • תעוז מציעה סדנת יצירה חינמית לעיצוב הפמוטים

לוח מגן מעוטר בדמותה של רחל, פמוטי רחל לשבת. צילום: חן תעוז

באחד הסרטונים שעלו מאז מתקפת המחבלים על ביתה, פורסמה בקשה של רחל (אדרי) מאופקים, להדליק נרות שבת בכל בית בישראל. בהשראת הבקשה יצרה מעצבת התאורה חן תעוז את "פמוטי רחל לשבת", שימשיכו להפיץ את האור והתקווה שהכניסה רחל לכל בית יהודי בישראל וברחבי העולם.

"לי אישית רחל נתנה המון השראה, אור וכוח בידיעה שאפשר לצאת גם ממצב שניראה הגרוע מכל, באופן שבו היא פעלה באמונה, קור רוח, חוסן וחשיבה יצירתית", אומרת תעוז.

הפמוטים המקוריים שעיצבה תעוז, מיוצרים בשתי גרסאות של אלומיניום ופליז. מערכת הפמוטים בנויה מלוח מגן עליו דוגמה עם דמותה של רחל. מצדו השני של המגן, לוח שמיועד להנחת נרות שבת. בעת הדלקתם, מואר הלוח המעוטר, ומופץ אור חם ונעים בחלל.

מגש להנחת נרות שבת, פמוטי רחל לשבת / צילום: חן תעוז

הפמוטים נמכרים בעלות סמלית בחנות הסטודיו של המעצבת, עם משלוח חינם בארץ ובעולם.

אם בא לכם לעשות ממש כאלו בעצמכם, כדאי לדעת שביום חמישי  הקרוב (26/10/23) תעביר תעוז סדנה בזום ליצירת הפמוטים בדמותה של רחל. הסדנה תהיה פתוחה להרשמה ללא עלות, במהלכה היא תלמד כיצד ליצור את הפמוטים בגרסה ביתית מחומרים זמינים ובעזרת שבלונה שעיצבה להדפסה, אותה יקבל כל מי שירשם לסדנה.

הרשמה לסדנאות בלינק: https://www.chentaoz.com/rachel.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר