לינור סביניק | צילום: אור גפן

תשפטו בעצמכם: לינור סביניק העתיקה קמפיין של קים קרדשיאן וחטפה בענק

יוצאת "האח הגדול" העלתה תמונה לאינסטגרם לקידום מותג הביוטי שלה • הגולשים זעמו על העירום שהוצג שם ועל התמונה שהועתקה מכוהנת הביוטי העולמית

מאז יצאה מבית "האח הגדול", לינור סביניק מבססת את מעמדה לא רק כאושיית רשת אלא כאשת עסקים שמטפחת כמה מיזמים, כולם מתחום הקרוב לליבה: אופנה וביוטי.

כידוע, סביניק חברה באחד המיזמים החדשים שלה לחבר הטוב מבית "האח הגדול", תום חיימוב, והשניים השיקו את מותג הביוטי בעל השם המלכותי המחייב "Duchess" (דוכסית).

המבצעים הכי שווים באופנה

בשבוע שעבר השניים הציגו בגאווה תמונות לוהטות מתוך הקמפיין החדש לקידום המותג, כשסביניק מככבת בהן בפוזה חושנית לצד דוגמן עירום.

"דאצ'ס נולדה בין כותלי בית האח הגדול, במפגש של שתי נפשות שההתמודדות שלהן עם המראה לא תמיד הייתה פשוטה", נכתב בטקסט שליווה את התמונה הלוהטת שנבחרה לקדם את המותג.

"דווקא שם, במקום ללא פילטרים, ובזווית הכי חשופה של החיים – נולד הרעיון למותג איפור. דאצ'ס היא הדוכסית שנמצאת בכולנו ומחכה לצעוק לעולם מי היא", נכתב. "היא כבר לא משתמשת באיפור כדי להסתיר ולטשטש, היא משתמשת בו כדי לבטא את עצמה. היא לא צריכה אותו, היא רוצה אותו. תאהבו את עצמכם, אנחנו כבר התחלנו".

למרות שהתמונה זכתה ליותר מעשרת אלפים לייקים וללא מעט תגובות מפרגנות, ניתן היה למצוא גם לא מעט גולשים שפחות התחברו לרוח הדברים, ולא היססו להעביר ביקורת.

"מה הקשר בין זה לבחור עירום?", כתבה גולשת שפחות התחברה למסר, וגולש אחר חיזק את דבריה והוסיף: "זה מפריע לי בעיניים". "אין כבוד היום ואין קשר לדת", זעמה גולשת נוספת. "המסר חשוב אבל חבל שמעבירים אותו בתמונה מזעזעת כזו", כתבה בכעס גולשת אחרת.

מספר גולשים לא יכלו גם להתאפק והצביעו על העובדה שהתמונה מזכירה מאוד תמונה מתוך קמפיין למותג האיפור של קים קרדשיאן KKW שעלה בשנת 2018. "קים עשתה ככה אז מעתיקים עד הסוף", כתבה גולשת נוספת.

"קים קרדשיאן מאמזון", הסכימה איתה גולשת נוספת. "קים קרדשיאן עורכת דין עכשיו. אם היא תראה את ההעתקה הזו, הכל יגמר בשביל הדוכסית", סיכמה גולשת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...