מתולתלות, שימו לב: כל הפרטים על המותג החדש של דניאל גרינברג

הדוגמנית ואושיית האינסטגרם הכריזה על מותג חדש לשיער מתולתל בשם "ME" • המוצרים יותאמו מגיל שנה וישווקו תחת השם "ME BY MIEL GOLAN"

דניאל גרינברג, צילום: מתוך האינסטגרם

דניאל גרינברג תיעדה את התהליך של השיער שלה ממעבר מהחלקות לתלתלים טבעיים. אחרי שכל תמונה שלה בתלתלים הפכה לאייטם, ואחרי שקיבלה בפרטי מאות תגובות בבקשה שתשתף בשגרת הטיפוח שלה, גרינברג הבינה שיש כאן הזדמנות עסקית, והכריזה אתמול (רביעי) על מותג חדש בשם "ME".

"סוף סוף אני יכולה לספר לכן שאתן פשוט אלופות גרמתן לי ממש לדאוג לכן. המון זמן שעל כל תמונה או וידאו עם תלתלים שאני משתפת אתן מפוצצות אותי בשאלות, בין אם אלו שאלות על שגרת הטיפוח לבין השאלות לגבי החזרה לתלתלים לאחר ההחלקה", כתבה גרינברג בסטורי.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Daniel greenberg (@daniel_greenbergg)

"ממש בקרוב כל מתולתלת הולכת להתאהב בחזרה בתלתלים שלה, ובתהליך הזה אני איתה יד ביד, כולל כל החומרים והסבלנות הנדרשים על מנת להגיע לתוצאה שחלמה עליה, והכי חשוב, להפסיק לשרוף ולהרוס את השיער בהחלקות כאלה ואחרות", הוסיפה.

על המוצרים שיכללו במותג אמרה כי "מדובר בסדרת מוצרים שלמה עבור התלתלים שלכן, שמפו, מרכך, מסכה משקמת, קרם לעיצוב השיער, סרום משקם וספריי מלח. כל זה, ודני אחת שתלווה אתכן בתהליך. מגיע לכן להיות מאה אחוז טבעיות".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Daniel greenberg (@daniel_greenbergg)

גרינברג הפתיעה ואמרה כי יהיו מוצרים גם לילדות תחת השם "ME BY MIEL GOLAN" שמיועדים לגילאי שנה ומעלה.

בתשובה לשאלה מהעוקבות ענתה גרינברג כי "המוצרים ללא מלחים ומכילים תמציות שמזינות את השיער במטרה לשמור על הברק של השיער והגוונים שלו.

המוצרים ימכרו רק באונליין, והליין יצא כבר במהלך החודש הקרוב במחירים נגישים, לדבריה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר