הקמפיין החדש של L’Oréal Men Expert (לוריאל מן אקספרט) בכיכובו של כוכב ה-NBA הישראלי דני אבדיה, שהושק בחודשיים האחרונים בישראל, מוביל לשינוי בהרגלי הטיפוח של הגבר הישראלי - כך לפי מחקר חדש שבחן היכן ממוקמים הגברים בישראל בכל הקשור בטיפוח.
במסגרת המחקר המקיף שערך המותג על ידי מכון המחקר פוקה, נבחנו עמדותיהם והרגליהם של 400 גברים בישראל בתחום הטיפוח. במחקר עולה כי שוק טיפוח הגברים בישראל מתפתח: 68 אחוזים מהגברים בישראל בגילאי 20 עד 60 משתמשים כיום לפחות במוצר טיפוח אחד באופן קבוע, נתון המשקף עלייה ניכרת ביחס לשנים האחרונות.

דני אבדיה מוביל לשינוי בהרגלי הטיפוח / מיכה לבוסטון
המוצרים המובילים ברשימה בקרב גברים הם: מוצרי ניקוי, קרמי לחות וקרמי הגנה. השימוש במוצרי ניקוי לפנים וסרום לפנים גבוה יותר בקרב גילאי 18 עד 39. בנוסף, קיימת מודעות לצרכים ספציפיים: 40 אחוזים מהגברים מציינים שיש להם בעיות עור ספציפיות, כאשר עור יבש נפוץ יותר בקרב גילאי 30 עד 60, ואקנה בקרב גילאי 18 עד 29.
כמו כן, הנתונים מצביעים גם על שינוי בהרגלי הרכישה: 62 אחוזים מהגברים קונים בעצמם את מוצרי הטיפוח שלהם, בעוד כשליש מהמשיבים מסתמכים על בת הזוג לרכישה, בעיקר בקבוצות הגיל 30 עד 39 ו-50 עד 60. בקרב הצעירים (18 עד 29) ניכר שינוי משמעותי - רק 21 אחוזים מציינים כי האם קונה עבורם את מוצרי הטיפוח.
המחקר מצביע גם על צורך בחינוך שוק: 32 אחוזים מהגברים שאינם משתמשים במוצרים ייעודיים לפנים אינם יודעים איזה מוצר מתאים להם, מה שמצביע על צורך בהעברת מידע רלוונטי.

דמותו של אבדיה זוהתה היטב בקרב המשיבים / מיכה לבוסטון
דמותו של אבדיה זוהתה היטב בקרב המשיבים והגבירה את העניין בשיח על גבריות מודעת ושגרת טיפוח פשוטה ונגישה. אבדיה נתפס על פי הסקר כפרזנטור מתאים, אמין ומעורר השראה בקרב הגברים בישראל, עם 82 אחוזים שראו בו אמין ומעורר השראה.
לדברי אילן נקש, מנכ"ל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל: "המחקר מחדד תמונה ברורה לפיה הגבר הישראלי רוצה לטפח את עצמו אך חסר לו הידע כדי לבחור נכון. הקמפיין עם דני אבדיה הוכיח עד כמה דמות מעוררת השראה יכולה לשבור חסמים ולהניע שינוי".
בשנים האחרונות תעשיית הטיפוח הגברית מתפתחת, כשלגברים צעירים רבים בעיקר מדור ה-Z יש ביקוש למוצרי טיפוח שונים. מותגי הביוטי מנסים לפנות לקהל יעד זה, שצורך באופן משמעותי יותר מקודמיו.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו