כשהזרקורים מוארים ועדשות המצלמות פונות אליה, שלי גפני יודעת בדיוק איך להעביר מסר. אמש (שני), בפתיחה החגיגית של הפופ-אפ הראשון למותג הטיפוח שלה PELLE, היא לא הסתפקה בחגיגה - אלא בחרה להתייחס לשינוי המהותי שעבר על עולם היופי והדוגמנות.
"היום העולם של הדוגמנות השתנה. אין דוגמניות, יש פרזנטוריות, וזה מצויין כי אנשים רוצים להזדהות עם משהו", הסבירה גפני בפתיחת האירוע, "כל עוד יש לך ערכים את יכולה לסחוף אנשים לטובה".
גפני לא מתעלמת מהאתגרים שמציב העידן הדיגיטלי, במיוחד כשמדובר בצעירות החשופות לתכנים בטיקטוק: "השימוש בטיקטוק לקידום קוסמטיקה הוא בעייתי. כי היום ילדות צעירות רואות מה הולך, וקונות חומרים שלא מתאימים להן", אמרה בדאגה. "הורים צריכים לדעת שיש הרבה חומרים פעילים במוצרי קוסמטיקה וזה אסון לעור צעיר".
הפופ-אפ, הפועל בקומת הכניסה של הקניון, מסמל אבן דרך חשובה עבור מותג PELLE שחוגג השנה שלוש שנות פעילות. המותג מתמחה במוצרי טיפוח מבוססי רכיבים פעילים, שמפותחים כולם בישראל.
"אנחנו שמחים ונרגשים לפתוח את הפופ-אפ הראשון שלנו דווקא בקניון עופר רמת אביב - מקום שאני מחוברת אליו ומרגיש לי כמו בית", שיתפה גפני. "יצרתי את 'פלא', מתוך רצון עמוק להעניק לנשים לא רק מוצרים, אלא חוויה שלמה. חוויה שמחברת בין גוף, נפש ותודעה".

שלי גפני עם רונית יודקביץ' ואורנה דץ / צילום: אור גפן

שלי גפני ושגית רביבו / צילום: אור גפן
כמובן, שכל החברות הטובות הגיעו לפרגן, ביניהן שירלי בוגנים, שגית רביבו, אורנה דץ, רונית יודקביץ', אירית רחמים ועוד.
הפופ-אפ, שיפעל עד ה-21 בספטמבר, מציע לקהל הרחב הזדמנות לא רק לרכוש מוצרים, אלא גם לפגוש את גפני אישית ולהתנסות במוצרי המותג לראשונה במסגרת פיזית קבועה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
