חנות לואי ויטון בפריז. צילום: EPA

לואי ויטון משיקים לראשונה מוצרי ביוטי - לא תאמינו כמה עולה שפתון

בית האופנה הצרפתי השיק קולקציית טיפוח ראשונה, הכוללת 55 שפתונים, עשרה שפתוני לחות ושמונה פלטות צלליות • ברשת ביקרו את המחירים: "במחיר כזה אני יכול להביא מאפרת עד הבית"

בית האופנה הצרפתי לואי ויטון השיק הבוקר (שלישי) את קולקציית האיפור הראשונה שלו אי פעם שקיבלה את השם המבטיח: "La Beauté Louis Vuitton" ועוצבה בשיתוף פעולה עם אמנית האיפור המפורסמת פאט מקגראת'.

הסדרה כוללת 55 שפתונים ו-10 שפתוני לחות במחיר מופקע של לא פחות מ-160 דולרים (כ-540 שקלים) עבור כל אחד ושמונה פלטות צלליות, במחיר של 250 דולרים (כ-845 שקלים).

מתוך קולקציית הביוטי של לואי ויטון / אינסטגרם

הקולקציה תושק ב-20 באוגוסט בסין, ולאחר מכן תתבצע השקה דיגיטלית עולמית ב-25 באוגוסט. לאחר מכן, הקולקציה תהיה זמינה החל מ-29 באוגוסט באינטרנט ובחנויות לואי ויטון נבחרות ברחבי העולם.

הסדרה כוללת את נגיעות היוקרה של בית האופנה, ומשלבת אלמנטים מרכזיים מתוכו - כמו למשל המונוגרמה המפורסמת של לואי ויטון. מילוי חוזר עולה 69 דולר ו-92 דולר לשפתיים ועיניים בהתאמה.

מגוון מוצרי עור קטנים, כולל נרתיק לשפתון וארנק לאחסון נייר סופג, יהיו זמינים גם כן. צלליות העיניים כוללות מרכיבים כמו שמן קמליה, בעוד שהשפתונים כוללים שעווה ממוחזרת.

המחירים של קולקציית הביוטי הראשונה של לואי ויטון, עוררו סערה וזכו לביקורות רבות ברשת. גם ביחס למוצרי קוסמטיקה של בתי אופנה יוקרתיים במעמד דומה, כמו אלה של שאנל או דיור, קולקציית הטיפוח של לואי ויטון יקרה במיוחד - בערך פי שניים או שלושה ממחירי המוצרים בשוק הביוטי היוקרתי. 

גולשים ברשת כעסו על המחיר המוגזם. "אין שום סיבה מוצדקת למחיר כזה", כתבה אחת הגולשות. "במחיר כזה אני יכול להביא מאפרת עד הבית", כתב גולש אחר בהומור. גולשים נוספים הדגישו כי המחיר לא באמת שווה את התמורה, כאשר התוקף של השפתונים הוא לעוד שנה בלבד. 

בדומה לעולם האופנה היוקרתי, מחירי מוצרי היופי היוקרתיים עלו מאז סוף 2021, כאשר חברות ניצלו את הכיסים של המתעשרים החדשים ועוררו עניין מחודש בקטגוריות כמו טיפוח עור ובשמים.

עם זאת, הלקוחות הפכו מכוונים יותר ויותר לתמורה למחיר. מותגים במחירים נמוכים יותר כמו E.l.f. Beauty ו-Kiko Milano, אמנם אינם בהכרח מתחרים ישירים של מותגי הקוסמטיקה בבעלות בתי האופנה, אך הוכיחו שהם יכולים להתחרות בביצועים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...