"נראה כמו קצפת לאכילה": ה-FDA יוצא נגד חברות הטיפוח

מנהל המזון והתרופות האמריקני הוציא אזהרה על מספר סוגים של קרם הגנה, המזכירים אלמנטים אכילים כמו מוס או קצפת • המנהל הזהיר כי קרמים אלה לא יעילים - ועלולים להטעות את הצרכנים

חברות הטיפוח מסתבכות. קרם ההגנה של Vacation. צילום: אתר החברה

מנהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) הוציא אזהרה למותגי קרם הגנה פופולריים בנוגע למוצרי המוס שלהם.

הרגולטור שלח חמישה מכתבי אזהרה על סוג זה של קרם הגנה, שנקרא גם "קצפת" בגלל הנראות והמרקם שלו.

קרם ההגנה של Vacation / אתר החברה

בפוסט ברשת X (לשעבר טוויטר), ה-FDA אמר: "היזהרו ממוצרי קרם הגנה בפורמט מוס כי ייתכן שהם לא יעילים. ה-FDA הוציא חמישה מכתבי אזהרה לחברות המשווקות מוצרי קרם הגנה בפורמט מוס".

פורמטי קרם הגנה המאושרים בארה"ב על ידי ה-FDA כוללים שמן, קרם, ג'ל, חמאה, משחה, סטיק, ספריי ואבקה. עם זאת, הכללים הנוכחיים אינם מכסים קרם הגנה "בפורמט מוס", על פי המכתבים.

השימוש של חברת Vacation עלול להיות מסוכן / אתר החברה

השימוש של חברת Vacation, המקדמת קרם הגנה בצורת קצפת ובפחיות מתכת שלפי ה-FDA "נראות כמו אלה המשמשות להגשת קצפת לאכילה", נחשב גם מטעה עבור הצרכנים. ה-FDA אמר שזה עלול ליצור סיכון של בליעה בטעות. ה-FDA הוציא גם מכתבי אזהרה למותגים נוספים כמו למשל Supergoop.

קרמי הגנה מסווגים כתרופות ללא מרשם (OTC) על ידי ה-FDA, מה שאומר שיש דרישות מחמירות יותר, כולל בנוגע לשיווק, מאשר במדינות אחרות שבהן הם נחשבים למוצרי קוסמטיקה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Supergoop! (@supergoop)

כעת, החברות חייבות להגיב ל-FDA תוך 15 יום, לפרט את הצעדים שנקטו לתקן את ההפרות ולמנוע את השימוש שלהן במוצרים הישנים, או לספק מידע מדוע הן מאמינות שהן לא מפרות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר