הטרנדים הלוהטים בעולם הביוטי - לפי טיקטוק. צילום: אי.פי

המוצר שנמכר כל 5 שניות: טיקטוק חושפת את הטרנדים החמים ב-2025

הרשת החברתית הפופולרית השיקה דוח חדש, החושף את הטרנדים הרותחים בעולמות הלייף סטייל, הטיפוח והאופנה • הנה כמה נתונים על המגמות החמות ביותר באפליקציה, עד כה ב-2025

טיקטוק השיקה דוח טרנדים חדש בבריטניה, המתכתב עם עולמות הלייף סטייל והתרבות הבינלאומיים. הדוח המעמיק חושף את הטרנדים המשפיעים ביותר, מבחינה תרבותית ועסקית, החל מאופנה, יופי, טכנולוגיה ובית. הפלטפורמה מחוללת מהפכה בתרבות הצריכה ובהחלטות של הצרכנים מסביב לעולם.

הנה כמה נתונים מפתיעים ומסקרנים, לצד הטרנדים הבולטים ביותר בפלטפורמה בתחום הטיפוח.

הפלטפורמה מחוללת מהפכה בתרבות הצריכה ובעולם היופי, צילום: istockphoto

עם למעלה מ-356 אלף פוסטים עבור #SkinBarrier, הטרנד הזה מסמן שטיפוח העור הוא כבר לא רק על אסתטיקה - הוא עוסק בבריאות, במדע ובהעצמה אישית לצד צרכנות נבונה סביב שגרות טיפוח העור.

מוצרים כמו הליפגלוס של Wonderskin ודואו השפתיים Bad B*tch של P.Louise, הכולל שמן שפתיים ובאלם נוזלי לשפתיים, מדגישים העדפה גוברת לפתרונות עמידים הדורשים מעט תחזוקה.

למעשה, חברת Wonderskin חוותה עלייה של 13 אחוזים במכירות, וכיום נמכר ליפגלוס אחד של החברה כל 5 שניות בטיקטוק שופ. זה בא בעקבות שנת 2024 מוצלחת, שבה המותג מכר יותר מ-300 אלף מוצרים בזכות הפלטפורמה.

בתחום הוולנס, פריטים כמו סרום לחיזוק ולהארכת הריסים של Glow For It ושמן רוזמרין לשיער במהדורה מוגבלת של Nature Spell משקפים ביקוש רחב יותר לטיפוח עצמי מוכוון תוצאות, שבו צרכנים נותנים עדיפות למוצרים שמספקים תוצאות מוחשיות במאמץ מינימלי.

הדוח הציג גם את 5 החיפושים הבולטים והפופולריים ביותר בתחום היופי ב-2025 עד כה. במקום הראשון הגיע "GRWM", הלוא הוא "Get Ready With Me" - סרטון המציג התארגנות שגרתית מול המצלמה.

השיער של בילי אייליש הגיע למקום השני בחיפוש, צילום: עמוד היוטיוב של Vanity Fair

במקום השני הגיע החיפוש "השיער החדש של בילי אייליש", במקום השלישי ממוקמת תספורת הגברים הטרנדית "Low taper fade", ובמקומות הרביעי והחמישי בהתאמה ממוקמים הטרנדים "איפור תות" ו"תלתלים ללא שימוש בחום".

בתחום האופנה, בלט כמובן טרנד הלבובו ששיגע את הרשת, לצד מותגי ג'ינס חדשים שהחלו לצבור תאוצה, הפרסומת האייקונית של באד באני לקלווין קליין, המונח "טנקיני" - המבטא בגד ים המורכב מגופייה קצרה ותחתונים, מגפי UGG שקופים והג'ינס שלבש קנדריק לאמאר למופע המחצית בסופרבול. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...