שיתוף פעולה ישראלי-יפני שמתאים ריח בהתאמה אישית . צילום: NTT

תוך 5 שניות: הסטארט-אפ הישראלי שיתאים לכם ריח דרך AI

הסטארט-אפ הישראלי SOLO Wellbeing ותאגיד הענק היפני NTT ישתפו פעולה בהתאמת ארומה אישית, לפי ניתוח פנים מבוסס בינה מלאכותית • ניתן יהיה להתנסות בהתאמה האישית במרכז החוויתי של NTT שייפתח בקרוב ביפן

הסטארט-אפ הישראלי SOLO Wellbeing ותאגיד הענק היפני NTT ישתפו פעולה בהתאמת ארומה אישית לפי ניתוח פנים מבוסס בינה מלאכותית. ניתן יהיה להתרשם ולהתנסות בחוויית המלצות ארומה מותאמות אישית, שפותחה בשיתוף פעולה עם NTT East, במתחם "Wellness Lounge", שייפתח בשבוע הבא ביפן.

שיתוף הפעולה יצא לפועל ביוזמה ובתמיכה של NTT Israel, שמחברת בין סטארט-אפים ישראלים לבין קבוצת NTT, תאגיד ענק יפני עם כ-330 אלף עובדים ברחבי העולם, 1000 חברות בת ומכירות של יותר מ-100 מיליארד דולר בשנה.

המערכת החדשה ממליצה על הארומה האופטימלית לכל משתמש, צילום: GettyImages

המערכת החדשה ממליצה על הארומה האופטימלית לכל משתמש, על בסיס התובנות הרגשיות המופקות מניתוח הפנים, ומספקת אותה בהתאם - ובכך יוצרת חוויה אישית בעלת ערך רב יותר.

Wellness Lounge הוא מתחם ניסיוני המבוסס על יצירה משותפת, שמספק הדמיה של מצבם הפיזי והמנטלי של המשתמשים באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ומעניק להם חוויות וסביבות מותאמות אישית. הפרויקט נועד לשפר את איכות החיים הכוללת באמצעות שיתוף פעולה עם חברות שותפות שונות.

טכנולוגיית הבינה המלאכותית לניתוח פנים מתאימה לכם ריח אישי, צילום: NTT

באזור ה-"HINATA" של המתחם, תחת הנושא "התעוררות", עוצב חלל שנועד לקדם ריכוז ולהפחית מתח. במסגרת זו, טכנולוגיית הבינה המלאכותית לניתוח פנים ללא מגע של SOLO, משמשת להמחשת המצב הרגשי והפסיכולוגי של המשתמשים. המתחם ייפתח ב-19 במאי 2025 בטוקיו.

איזומי קוסאקה, מנהל קשרי לקוחות, NTT Israel" :NTT Israel מהווה שער מרכזי לפעילות של חברות ישראליות ביפן ובשאר העולם. שיתוף הפעולה עם חברת Solo הוא דוגמה מצוינת לכך, כאשר אנו משלבים את הטכנולוגיות המתקדמות של חברות ישראליות במערכות ובשירותים שלנו. אנחנו פה כדי להיות גשר שמחבר בין החדשנות הישראלית לבין השוק היפני והבינלאומי".

רועי טל, מנכ"ל SOLO: "הטכנולוגיה הישראלית של SOLO יודעת לנתח בזמן אמת מאות נקודות בהבעות ושרירי הפנים מכל מצלמה, לזהות מצבים רגשיים, רמות סטרס ודפוסי התנהגות – ללא מגע, בפרטיות מלאה, תוך פחות מחמש שניות. ביחד עם NTT תרגמנו את התובנות האלה כדי ליצור חווית Wellness מותאמת אישית. זהו צעד ראשון לקראת עתיד שבו מוצרים טכנולוגיים באמת מבינים אותנו – ופועלים לטובתנו, בזמן אמת. חוויית המשתמש של המחר תהיה אישית, רגישה ואנושית יותר – בדיוק כפי שאנחנו מצפים ממי שבאמת מכיר אותנו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...