מגזין ווג ביזנס ערך מחקר חדש בקרב כמעט 600 צרכנים על עתיד תעשיית הביוטי ובדק כיצד חברות צריכות להשתנות כדי לענות על הצרכים הגוברים של הצרכנים - והתוצאות היו מפתיעות למדי.
עם השנים, פותחו שלל מוצרים ותכשירים למניעת הזדקנות ולמראה צעיר, יפה ורענן יותר, כשבווג ביזנס מציינים כי ה"נשק" שאנו מפעילים נגד הזדקנות הולך ומתרבה מאז המגפה.
המחקר המקיף של המגזין מציג תמונה מורכבת של יחס הצרכנים לעתיד תעשיית היופי. נתונים מהמחקר מגלים כי 97 אחוזים מהנשאלים מודאגים מהזדקנות, נתון המסביר את הפריחה בפתרונות אנטי-אייג'ינג בשנים האחרונות. במקביל, 65 אחוזים מהצרכנים מביעים אופטימיות לגבי טיפולים אסתטיים, מה שמעיד על נכונות גוברת לאמץ חידושים טכנולוגיים בתחום.
בבריטניה, 55 אחוזים מהצרכנים הביעו עניין בטיפולים אסתטיים, ו-13 אחוזים דיווחו כי כבר השתמשו בתרופות הרזייה כגון אוזמפיק, וויגובי ומונג'רו, מגמה שמתפשטת במהירות גם בשווקים נוספים ברחבי העולם.
View this post on Instagram
בנוסף, המגזין חקר גם איך ייראה העתיד של תעשיית היופי, בסדרת כתבות מקיפה. התמונה המצטיירת מהמחקר הזה היא מורכבת מאוד — עולם של התאמה אישית קיצונית ורפואה רגנרטיבית, שבו כל טיפול אסתטי או רפואי יותאם אישית. במילים אחרות, בעתיד, אנשים ייראו נהדר ויחיו עד גיל 150. לפחות אלה שיכולים להרשות לעצמם.
השילוב של טכנולוגיה מתקדמת ומודעות גוברת לטיפוח אישי מציב את ישראל בחזית המגמות העולמיות בתעשיית היופי, ומעניין לדעת אם ישנה מגמה דומה גם בקרב הצרכנים הישראלים.
נדמה כי המחקר החדש של ווג ביזנס מנסה לענות על השאלה המתבקשת: מתי טיפוח עצמי הופך לאובססיה עצמית? ומה תהיה ההשפעה של זה על הכלכלה והסביבה? ייתכן שכדאי לחשוב על זה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו