בשווי מיליוני שקלים: בר כהן וקייסי זפטה בקמפיין יוקרתי

מותג הדרמו-קוסמטיקה SEBOCALM משיק קמפיין חדש, בהשתתפות שלוש ממובילות הדעה הבולטות ביותר בישראל: בר כהן, קרן שחם וקייסי זפטה • הקמפיין מחזיר את השלוש למסך הטלוויזיה, אחרי שנים של עבודה ברשת

פרשנית לענייני אהבה. בר כהן . צילום: אור גפן

מותג הדרמו-קוסמטיקה SEBOCALM צילם היום (רביעי) קמפיין חדש ויוקרתי בשווי מיליוני שקלים - בהשתתפות שלוש ממובילות הדעה הבולטות ביותר בישראל: בר כהן, קרן שחם וקייסי זפטה.

לקראת השנה החדשה, בחר מותג להשיק מיתוג ושפה חדשה שמטרתם להעצים ולדייק את ערכי המותג. הקמפיין החדש, בהשתתפות שלוש המשפיעניות וכוכבות הריאליטי, מחזיר אותן למסך הטלוויזיה אחרי שנים של עבודה בסושיאל (שלושתן התחילו בתוכניות ריאליטי בעבר).

קייסי זפטה // אור גפן

בר כהן // אור גפן

אמנם הקמפיין החדש של SEBOCALM שווה מיליונים ונחשב לאחד הקמפיינים היוקרתיים, אך הוא משלב אווירה ביתית, חמימה ונקייה, שנותנת לעוקבות של שלוש המשפיעניות להתחבר לקמפיין ולמסרים שלו. קבלו הצצה למאחורי הקלעים של הקמפיין היוקרתי.

קייסי זפטה // אור גפן

קרן שחם // אור גפן

קייסי זפטה // אור גפן

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר