מחקר חדש מגלה: ילדים מתעניינים במוצרי טיפוח יותר מבצעצועים

לפני נתוני הצריכה דור האלפא, המונה צעירים עד גיל 15, רוכשים מוצרים קוסמטיים יותר מאי פעם • תכשירי ניקוי, סרומים ומסכות הם בין המוצרים האהובים

ילדה עם מסכת פנים . צילום: Getty Images

האובססיה של דור האלפא למוצרי טיפוח עלתה לכותרות לא פעם כאשר הם השתלטו על חנויות רשת "ספורה" ברחבי העולם, אך כעת יש לזה אישור רשמי – דור האלפא מצביע בכרטיס האשראי של ההורים ומגדיל את שוק הביוטי העולמי בצורה משמעותית.

בדו"ח שהכינה חברת הנתונים NIQ, נחשף כי דור האלפא, הכולל ילדים שנולדו אחרי שנת 2010 ועוד לא חגגו יום הולדת 15, מוביל 49% ממכירות מוצרי טיפוח העור בארצות הברית. 

דור האלפא צורך יותר מוצרי טיפוח מהמבוגרים, צילום: Getty Images

"עקבנו אחר התופעה הכללית הזו של ילדים שנכנסים לקטגוריית טיפוח העור מהר יותר מבעבר", אמרה אנה מאיו, סגנית נשיא חטיבת הביוטי ב-NIQ, שהוסיפה כי תכשירי ניקוי, סרומים ומסכות הם בין המוצרים האהובים על הצרכנים הצעירים.

נתונים נוספים שנחשפו בדו"ח קבעו כי בתים בהם יש ילדים בגילאי 12-8, צורכים 47% יותר מוצרי טיפוח בחנויות הפיזיות מבעבר.

@tara.and.evy

הנתונים החדשים ככל הנראה נובעים מחשיפה אינטנסיבית לרשתות החברתיות, בדגש על טיקטוק, שם פיתח דור האלפא אובססיה לסרטוני "בואו להתארגן איתי", המציגים את שגרת הטיפוח של משפיעניות שונות.

עבור נערות צעירות, טיפול בעור הוא בר השגה והמדיה החברתית עוזרת לקדם "שגרות" מסוימות שהן יכולות לאמץ.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר