ברבי הפכה לכוכבת האופנה של טיקטוק בשנת 2023, אבל מי כיכב בתחום הביוטי?
טיקטוק היא לא פחות מחממת טרנדים ובתוך שנים ספורות היא הפכה ליעד מוביל עבור אלו המחפשים אחר השראה בתחום האופנה והביוטי.
האפליקציה לא מסתפקת בהפיכת מוצרים לוויראלים או במתן טיפים, אלא היא גם מאפשרת לנו להעריך עד כמה משהו הופך להיות פופולארי בקרב הציבור הרחב. משתמשי האפליקציה עקבו השנה אחרי שלל טרנדים, אבל יש כמה שממש השאירו את חותמם והפכו ללהיט של ממש עם מיליוני צפיות.
בטיקטוק ההאשטאג #Euphoriamakeup יצר לא פחות מ-2.6 מיליארד צפיות, עם שורה של הדרכות והשראות לאיפור. עם זאת, ראוי לציין שהנתונים הללו אינם קשורים בלעדית לשנת 2023, אבל הם כן מעידים על שיגעון מובהק למראות יופי מסדרת הלהיט "אופוריה" של HBO.
מצד שני, נראה ש"איפור בסגנון תות", אחד הטרנדים המרכזיים של הקיץ, הטביע את חותמו ב-2023, עם כ-530 מיליון צפיות. הייתה זאת היילי ביבר שעמדה מאחורי הלוק הזה שהפך לחביב במיוחד. זהו איפור טבעי יחסית עם סומק מודגש, וציור נמשים על הפנים בעזרת טוש איילינר.
גם "איפור קפה לאטה" הצליח והפך לעוד טרנד שהוא חובה לנסות. מראה היופי מוגדר בעיקרו על ידי גוונים חמים, כמעט מקורמלים, הנותנים אפקט של שיזוף בהיר.
הטרנד הוליד וריאציות רבות בנושא, כמו "איפור אספרסו" ו"איפור לאטה דלעת", הגרסה הסתווית. שניהם כבר עלו על 60 מיליון ו-70 מיליון צפיות בהתאמה.
בין שאר השראות היופי העיקריות של 2023 אפשר למצוא את "איפור לתמונת פספורט", שנועד להעניק כמה טיפים לקראת צילום תמונת פספורט, היכן כדאי להדגיש את האיפור ואת ההברקות.
טרנד נוסף הוא לאירועים יותר גרנדיוזיים ולחובבות איפור מושבעות - והוא ה"סטריפ טייפ", שבאמצעותו מניחים סלוטייפ מיוחד מעל ומתחת העיניים כדי ליצור מראה של מסכה, ומאפרים בצורות שונות את החלק שבפנים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

