בר זומר ההריונית שיתפה אמש (ראשון) לקראת חצות את 751 אלף העוקבים שלה באינסטגרם בביקורת לא נעימה במיוחד שכתבה עליה גולשת בעקבות סרטון פרסומי שהעלתה לחשבון האינסטגרם של מותג האיפור שלה "BARBIZ" שעות קודם לכן, ובו תיעדה את עצמה עושה שימוש בבאלם מנפח שפתיים.
העוקבת האשימה את זומר בין היתר בחוסר מקוריות לגבי עיצוב הליפסטיק המדובר וטענה כי מחיר המוצר מוגזם לחלוטין. זומר לא נשארה חייבת ועלתה אף היא למתקפת נגד שבה כפרה בטענות, תוך שהיא חושפת פניה שביצעה אליה הגולשת בעבר על מנת לבדוק שיתוף פעולה אפשרי.
"השעה 23:47, נכנסת לעמוד של ברביז כמו תמיד להתעדכן, וראיתי שמישהי משכה לסטורי שלה את הפוסט האחרון שהעליתי וצירפה את הטקסט הנ"ל", כתבה זומר על רקע צילום מסך של הסטורי של העוקבת. "EOS (שם נוסף לבאלם; י"ד) ב-170? התבלבלנו. קחו את העלות של כל החומרים יחד, העלות של האריזה (המאוד בנאלית ומועתקת) ונגיד עלות של פרסום. כל זה ביחד לא מגיע ל-20 שקלים פר יחידה, אלא אם כן זה יוצא לה יותר ואז היא צריכה לתכנן מחדש. 170 שקלים על מה, על השם שלך? את לא קים קרדשיאן".

צילום מסך אינסטגרם
דקות לאחר מכן שיתפה בר בהודעה הפרטית שהחליטה לכתוב לאותה גולשת, תוך שהיא חושפת גם את העובדה שפנתה אליה בעבר לשיתוף פעולה עם המותג.

צילום מסך אינסטגרם
"היי, ראיתי את הסטורי שלך ולא יכולתי להישאר אדישה. אני מכבדת כל דעה של כל אחד ואחת, ובטח של לקוחות שלי, אך מה שכתבת לא מדויק ורחוק מלהיות מדויק. המוצר מכיל שני באלמים (ליפסטיקים) ונמכר כמארז. ישנה מחשבה רבה מאחורי המוצר הזה, כמו כל מוצר שאני בוחרת להוציא, כמו עלויות, ייצור כחול לבן שרחוקות מלהיות קרובות לכתוב. צר לי לקרוא שזה מה שאת כותבת, כי אני עובדת קשה מאוד על כל מוצר ומוצר, וטקסט שכזה עלול להכפיש את השם של המותג שלי, ולא בצדק. היה לי חשוב לכתוב לך ברמה האישית ולא משירות הלקוחות שלי".
על רקע ההתכתבות בין השתיים הוסיפה זומר גם טקסט שכוון למאות אלפי העוקבים שלה. "החלטתי להעלות את זה גם לכאן כי אני חושבת שכל אחת צריכה ויכולה להביע את דעתה, אבל!!! יש דרך והדרך היא לא להכפיש בפני רבים. ואם כבר בחרת לשתף עם העוקבים, אל תגידי דברים שאת לא באמת יודעת, ותבחרי איך להגיד את הדברים בצורה ראויה ונעימה ולא פוגענית ורומסת".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו