אייליינר בעזרת פלפל וסומק מסלק: טרנד האיפור שתופס תאוצה בטיקטוק

חבל להוציא אלפי שקלים על איפור, כשאפשר לפתוח את המקרר ולהשתמש בפירות ובירקות לצבע לפנים • צפו בטרנד האיפור הכי מוזר שראינו

אייליינר מפלפל, צילום: טיקטוק

למה להוציא מאות ולפעמים אלפי שקלים על מותגי איפור יוקרתיים, כשאפשר להשיג לוק מתוקתק (ומתקתק) עם ירקות ופירות שיש לכולנו במקרר? הפתרונים בטיקטוק.

נכון שלא מדובר בטרנד חדש, אך בזמן האחרון אפשר למצוא לא מעט סרטוני טיקטוק הזוכים לא פעם למאות אלפי צפיות, שבהן כוכבות רשת (או סתם גולשות סקרניות) מתנסות באיפור המבוסס כולו על ירקות ופירות (ולעיתים אפילו ממתקים) שהן שלפו מהמגירה במקרר או מקערת הפירות, ושעד לפני רגע שימשו לאפיית עוגה או משקה בריאות.

דובדבנים במקום ליפסטיק, סלק במקום סומק, בננה ופלפל כאייליינר ואפילו מרשמלו על תקן ביוטי בלנדר. נשמע הזוי, דביק ולא משהו שבאמת הייתם מצפים שיעבוד, אבל תאמינו או לא, זה תופס והתוצאות לא פעם מפתיעות.

@molchanovamua♬ original sound - seren ✵

 

אז מי אחראי לטרנד הזה? קשה לשים את האצבע על המקור, אך רבים מייחסים את התהילה לכוכבת הרשת מרינה מולצ'נובה, שעמוד הטיקטוק שלה מונה יותר מ-2.5 מיליון עוקבים. בעמוד שלה היא מתעדת את עצמה מנסה את הטרנד כשהיא מדגימה, בין היתר, שימוש בפלפל כאייליינר ובסלק כסומק. כטיבם של טרנדים, מוצלחים יותר או פחות, מולצ'נובה רחוקה מלהיות משפיענית הרשת או סתם הגולשת הסקרנית שהתנסתה בטרנד ותיעדה עצמה ברשת, כשעשרות סרטונים דומים עם ההאשטאגים fruitasmakeup או vegetablesasmakeup מככבים כיום ברשתות החברתיות.

אז איך הופכים דובדבנים, פטל, אבקת קקאו ואפילו ספירולינה לאיפור שיצליח לסובב ראשים? הרבה יותר בקלות ממה שנדמה. אם לדוגמה חשקה נפשכם בסומק מתקתק, אתם יכולים לקחת חופן של פטל, למחוץ אותו קצת עד שייצא ממנו מספיק נוזל ואז למרוח אותו בזהירות בעזרת כריות האצבעות על עצמות הלחיים. אפשר גם לקחת דובדבן, ללחוץ אותו טיפה בין האצבעות ואז למרוח אותו בטפיחות עדינות ישירות על השפתיים או עצמות הלחיים.

@gabxxrielle#fruitmakeupchallenge♬ original sound - &lt3

באם חשקה נפשכם בברונזר או בצללית בגוון חום, גשו לארון במטבח או למזווה ושלפו משם אבקת קקאו. שימו קצת מהם בקערה, ערבבו עם מעט מים (יש כאלה שיהיו אמיצים יותר וינסו לשדרג לשמן קוקוס) וצרו עיסה (לא דביקה מדי אך גם לא נוזלית). קחו צמר גפן לח, טבלו אותו באבקה שיצרתם ופזרו בטפיחות קלות על עצמות הלחיים או העפעפיים. אם מתחשק לכם צללית ירוקה, אתם יכולים להחליף את הקקאו באבקת ספירולינה, ועם אותם הצעדים לייצר לעצמכם לוק מיוחד.

רוב התגובות לטרנד מפרגנות, כך שנדמה שמה שאולי החל כעוד תופעת טיקטוק מוזרה, מוכיח שלפעמים צריך לבוא עם ראש פתוח ולנסות דברים חדשים שיכולים לחסוך לנו הרבה כסף.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר