בעקבות המשפט של ג'וני דפ: הבושם של דיור שובר שיאי מכירה

מאז החל המשפט, הביקוש לבושם שדפ הוא הפרזנטור שלו, עלה ב-50 אחוזים • בנוסף, כמות החיפושים של הבושם בגוגל עלתה ב-48 אחוזים באפריל

ג'וני דפ ואמבר הרד, צילום: איי.אף.פי.

ההכרעה במשפט הדיבה ההדדי המתוקשר של ג'וני דפ ואמבר הרד קרובה מתמיד, אך כצפוי הדרמה בין כתלי בית המשפט היא רק חלק מהקרקס התקשורתי המלווה את הפרשה הזו.

בעוד דפ והרד סבלו כל אחד בנפרד ממכה אנושה למדי בקריירה שלהם אחרי שהאשימו אחד את השנייה באלימות, יש מותג יוקרה אחד שהמשיך לעשות שימוש בדפ כפרזנטור כשההכנסות שלו לא רק שלא נפגעו, אלא חוו עלייה.

דפ כזכור משמש כפרזנטור של הבושם Sauvage מבית דיור, כשלפי דיווחי המגזין מארי קלייר, בשנה שעברה נמכר בקבוק של הבושם היוקרתי בכל שלוש שניות. צייצן זריז מיהר לחשב את הרווח למותג היוקרתי, וכתב כי במחיר של 160 דולרים לבקבוק, מדובר במחזור הכנסות של 4.5 מיליון דולר ביום.

מאז החל המשפט, הביקוש לבושם עלה ב-50%, כשהאתר Hey Discount מדווח כי בסקר שערך נמצא כי כמות החיפושים של הבושם בגוגל עלתה ב-48% מ-823 אלף חיפושים במרץ ל-1.2 מיליון באפריל, עת החל המשפט.

בנוסף, הצפיות בפרסומת בכיכובו של דפ בטיקטוק עלו ב-63% סביב אותה מסגרת של זמן, כשהפלטפורמה הוצפה גם במאות סרטונים מצד יוזרים שהעלו תוכן הנוגע למשפט באופן כזה או אחר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר