איך היא עושה את זה? סודות הטיפוח של השחקנית הכי מעניינת בסדרה "טהרן"

השחקנית האמריקנית בת ה-75 פרצה למסך הישראלי בסערה בסדרה "טהרן" • איזה טיפולי פנים היא עברה כדי שעור הפנים שלה יהיה כה זוהר או שמא מדובר רק בגנטיקה משובחת? בדקנו

יש לה גם חתיכת סטייל. גלן קלוז, צילום: AFP

גלן קלוז, מהשחקניות האהובות והמוערכות בהוליווד, מככבת בעונה השנייה של סדרת הריגול "טהרן", שחזרה בשבוע שעבר למסך, לצד ניב סולטן. קלוז בת ה-75 מתחזקת קריירה בת ארבעה עשורים, בהם מועמדויות לעשרות פרסים ביניהם פרסי אוסקר.

קשה להישאר אדישים למראה הזוהר שלה, וכמובן שתהינו איך היא עושה זאת, ומה הטיפים שלה.

"לגלן יש גנטיקה טובה", מציין ד"ר אברי רווה, מומחה לכירורגיה פלסטית. "היא לא מהנשים שכבר בגילאי ה-40 ייסבלו ממראה עור נפול, מצניחה וריקון מוקדם של נפחי הפנים. לקלוז יש נפחים מותאמים ועצמות לחיים בולטות שמצליחות להחזיק את הפנים בגילאים מבוגרים יותר ולאורך זמן, מה שמעכב משמעותית את סימני ההזדקנות, כך שהמראה הכללי מקבל תוקף ארוך יותר שנראה טוב יותר".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by The Real Glenn Close (@glennclose)

לדברי רווה, "גלן בוודאות שמרה על שגרת טיפולים, כי לצד הגנטיקה המעולה, מעל העשור החמישי בחיים ניכרים סימני הגיל, וגלן בהחלט מנעה מהם להגיע באמצעות טיפולי מיצוק בלייזר, שכיום אלו טיפולי שגרה מקובלים. בהתעמקות בטקסטורת העור, נראה שהוא חיוני גם בגיל יחסית מבוגר, והיא דאגה למילוי נפחים נכון ששמר על העור שלה במיטבו".

עוד קובע רווה כי "קלוז בנתה קו לסת באמצעות חומרי מילוי המייצרים קולגן בעור, וחומצה היאלורונית. בנוסף, אישה בגיל 70 ומעלה כמעט בוודאות תסבול מצניחה וטשטוש גבולות הלסת אל תוך הצוואר באופן בולט לעין, אך אצל גלן ישנה הפרדה מוחלטת שככל הנראה אינה טבעית במקורה, ועם זאת מאוד נכונה לה על המסך".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by The Real Glenn Close (@glennclose)

האם קלוז עברה טיפולי בוטוקס?

"ניתן לראות בסצנות שלה כסוכנת עצבנית, שקמטי הזעף נעלמו, כך שאפשר להסיק שטיפולי בוטוקס בשליש העליון של הפנים הפכו דבר שבשגרה עבורו". הבוטוקס הינו למעשה הרעלן בוטולינום, הגורם להחלשת השרירים היוצרים קמט עם התכווצותם. פעולת החלשת השריר היא זמנית, ועל כן יש לחזור על הפעולה מדי כמה חודשים לשימור המראה".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by The Real Glenn Close (@glennclose)

"גם האף שלה עבר שינוי משמעותי, והודות לארכיון התמונות ניתן לראות כי בצעירותה אפה היה פחוס מעט, וכיום הוא מסודר וסולד יותר", אומר רווה. "אמנם הפרוצדורה שעברה היא מינורית אך בהחלט קיימת וניתנת לזיהוי".

ניתוח של המגזין New Beauty מעיד על שיפור משמעותי לאורך השנים במראה הפנים שלה ובמבט, שאכן צעיר ומתוח יותר, כל זאת בניגוד לגילה. "קלוז עברה מתיחת עפעפיים וניתוח מיני פייס ליפט באופן מאוד מקצועי ואלגנטי. יש לה הבעות פנים מהוקצעות ביותר, שכן זה הוא הערך החשוב ביותר בפניה של שחקנית טובה, ולכן היד המנתחת כאן טובה, המנתח בהחלט שמר על מראה פנים טבעי ואמיתי", אומר רווה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by The Real Glenn Close (@glennclose)

מה עושים בניתוח זה?

"מטרתה של מיני מתיחת פנים היא להרים את הצוואר וקו הלסת לצד הלחי הצידית. פרוצדורה זו אינה כוללת ניתוח עפעפיים, אותו ניתן להוסיף בנפרד. במיני ליפט מטפלים ברקמות העור מתחת לפני העור. מגיעים לרקמת השריר והשומן התחתונה הנמצאת מתחת לפני העור, מרימים ומקבעים אותה. בנוסף, מסירים עודפי עור כתוצאה מהמתיחה, וכך נותרות צלקות קטנות העוברות בקו הפאה שמשם עוברות מאחורי האפרכסת וקו השיער האחורי..."

בפרמיירה של טהרן, צילום: AFP

"...הניתוח מתבצע בהרדמה מלאה, עורך בין שעתיים לשלוש ודורש החלמה יחסית ארוכה של שבועיים וחצי כשבסופם אין החלמה מלאה, אבל כן אפשר כבר להסתובב בציבור ללא חשש. תוצאה סופית של מיני ליפט תגיע לאחר כמה חודשים. ההליך מתאים לכל מי שמתאים אובייקטיבית מבחינת הרקמות או מבחינת נפילת השליש התחתון של הפנים, תופעה שנפוצה לרוב בגילאי 40-50".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר