"מי שמשחק עם המצוות של בורא עולם – ייכווה בגדול": הסלבס תוקפים את רון חולדאי

אחרי שפורסם כי עיריית תל אביב-יפו תבצע אכיפה מוגברת נגד דוכני תפילין בעיר, מפורסמים רבים בחרו לתקוף את ראש העירייה • אביבית בר זוהר איימה: "תיזהר ממה שאתה עושה" • תמר יהלומי: "בא לי להקיא עליך"

ראש עיריית ת"א רון חולדאי מצביע בבחירות. צילום: קוקו

לאחר שאתמול (שלישי) פורסם כי עיריית תל אביב-יפו תבצע אכיפה מוגברת נגד דוכני תפילין ברחבי העיר, זאת כחלק מהסכם קואליציוני עליו חתם ראש העיר רון חולדאי עם מרצ, מפורסמים רבים המשיכו לתקוף את ההחלטה – ויצאו נגדה על גבי הרשתות החברתיות.

"מי אתה פא**** רון חולדאי שאתה רב עם בורא עולם? תיזהר, הנה אני מזהירה אותך", זעמה אביבית בר זוהר בסטורי ששיתפה עם מאות אלפי עוקביה באינסטגרם. "אני, אביבית בר זוהר, האישה הקטנה והחמודה, תיזהר ממה שאתה עושה, לא משחקים עם בורא עולם, לא משחקים עם המצוות והדת שבורא עולם השריש לנו. ומי שישחק – ייכווה ובגדול, אז תיזהר", כתבה.

הסטורי של יהלומי // צילום מסך מתוך אינסטגרם

גם המוזיקאית תמר יהלומי, בת זוגה של שרית חדד, הגיב על הסערה שנוצרה: "בא לי להקיא עליך. זאת, חברים, הסיבה לכל מה שהעם שלנו עובר". דברים דובים נאמרו גם מצדה של כוכבת הריאליטי אדל בספלוב, שכתב: "מרחמת על תושבי תל אביב שבחרתם באיש המחריד הזה להיות ראש העירייה שלכם, ואז לא מבינים איך הגענו ל-7 באוקטובר. אל תשכחו שהשם שולט על הכל", כתבה.

גם ליאור ברקוביץ', בנו של כדורגלן העבר ומגיש הטלוויזיה בהווה אייל ברקוביץ', התייחס לנושא: "אני לא בן אדם דתי ולא מאמין, אבל לתת קנסות על דבר כזה זה ילדותי מאוד וסתם מתסיס. אנחנו נמצאים בתקופה הכי גרועה בהיסטוריה של המדינה, וזה לא הזמן למשחקים כאלה".

סטורי של בספלוב // צילום מסך מתוך אינסטגרם

כזכור, לאחר פרסום דבר ההסכם בין הצדדים, חולדאי אמר כי הוא רואה בו בסיס חשוב לקואליציה העירונית, שתאפשר להגיע להישגים לטובת העיר והתושבים. "כולנו מאוחדים במשימה לשמור על תל אביב כתל אביב, על ערכיה ועל השירות הניתן בה לכל אזרח ומבקר. נמשיך לפעול להקמת קואליציה רחבה ככל האפשר, בה מוזמן לקחת חלק כל מי שמסכים עם העקרונות הליברליים של תל אביב-יפו, ואשר בה יינתן מקום לכל סיעות המועצה המייצגות את מגוון התושבים והתושבות של העיר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר