חייל בדואי תושב הדרום, המשרת בשירות סדיר, נחטף לדבריו מבאר שבע על ידי פלסטינים, כפי הנראה על רקע פלילי, והוכנס לעיירה תרקומיא, שם הותירו אותו אזוק בכיכר. בסיוע מנגנוני הביטחון הוא הוצא, נמסר לכוחות משטרה והועבר לתחנת חברון עד שמצ״ח קיבלו אותו להמשך טיפולם.