ראש ממשלת קנדה, מארק קרני, הגיב לפיגוע וכתב ברשת X: "אני מזועזע לשמוע ששוטר ואזרח נהרגו ואחרים נפצעו בירי במונטריאול. היום מחשבותיי עם הקורבנות, יקיריהם, אנשי ההצלה וכל קהילת קוט דה-נייג'. אני אסיר תודה לשוטרים האמיצים שלנו, שמסירותם ההירואית מגינה על הקהילות שלנו".