שר הביטחון ונשיא סומלילנד נפגשו: "השת"פ יגיע לשיאים חדשים"

שר הביטחון ונשיא סומלילנד נפגשו: "השת"פ יגיע לשיאים חדשים", צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
שר הביטחון ישראל כ"ץ נפגש היום (רביעי) עם נשיא סומלילנד, ד"ר אבדירחמן מוחמד עבדילאהי ובכירים נוספים. בפגישה, דנו הצדדים בהעמקת שיתוף הפעולה הביטחוני, הכלכלי והמדיני בין המדינות. כ"ץ: "שנים רבות שיתפנו פעולה מתחת לרדאר בשורת פעולות שיישארו סודיות. כעת אנחנו נחושים להביא את שיתוף הפעולה הביטחוני בינינו לשיאים חדשים".