הרמטכ"ל: "צה"ל הוא צבא העם"

הרמטכ"ל אמר בוועידת ארגון עובדי צה"ל כי "צה"ל הוא צבא העם" ולכן יש חשיבות עליונה לשילוב כלל האוכלוסיות בשורותיו, ובמיוחד במערך הלוחם. לדבריו, "שילוב מורכב זה ייעשה תמיד באופן שיאפשר לציבור אחד לשרת לצד השני ולא על חשבונו".