ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק טען כי פרשת "קטארגייט" היא "פרשת הבגידה החמורה בישראל". לדבריו, מתוך לשכת ראש הממשלה הוצאו חומרים שסיכנו מקורות, במטרה להנדס את דעת הקהל בישראל במסר שלדבריו היה נוח לחמאס. אהוד ברק קרא לאי ציות אזרחי בלתי אלים.
אהוד ברק: "קטארגייט היא פרשת הבגידה החמורה בישראל"
Loading...
