אחרי פרסום תיעוד הדלקת נרות החנוכה במנהרה של ששת החטופים שנרצחו, אמו של שורד השבי מתן צנגאוקר, עינב, הגיבה: "היה אפשר להציל אותם. הם היו בחיים. זאת הייתה החובה של ממשלת הדמים להציל אותם! אבל ממשלת נתניהו בן גביר וסמוטריץ הקריבה אותם בכוונת מכוון על מזבח עוד שנה של הישארות בשלטון".
