הרשת מתאבלת: רופא בן 37 נפטר מדום לב

ד"ר אורן זוסמן מביה"ח בילינסון, שסיפר ברשתות החברתיות על עבודתו כרופא, חש ברע במשמרת • עמיתיו מצאו אותו אחרי שחטף דום לב, והיום הוא נפטר

ד"ר אורן זוסמן

הרופא הצעיר שמת מדום לב: הקהילה הרפואית המומה ומתאבלת היום (שלישי) על מותו של ד"ר אורן זוסמן, בן 37, שהיה מומחה ברפואה פנימית והתמחה בקרדיולוגיה בבית החולים בילינסון, והתמוטט במהלך משמרת מדום לב.

זוסמן, נשוי ואב לשלושה, חש ברע במהלך משמרת ביום חמישי בבית החולים. הוא הלך לנוח בחדר הרופאים, שם מצאו אותו עמיתיו הרופאים כשהוא אחרי דום לב. זוסמן הובהל לטיפול נמרץ בבילינסון ונפטר הבוקר. הלוייתו תתקיים מחר בבית העלמין ירקון.

"כך הייתם רוצה שיהיה הרופא שלכם - מקשיב, מביט בעיניים טובות, מתעניין, מבין, רוצה לשנות ועל הדרך גם מחייך", ספד לו חברו ד"ר יגאל פרנק.

ד"ר זוסמן היה פעיל בטוויטר, וחלק עם עוקביו תובנות וחוויות ממערכת האשפוז העמוסה. הוא חלק סיפורים אנושיים ומלאי חמלה, מחשבות על השינוי הנדרש במערכת, ולצד אלו גם בדיחות על רופאים.

ד"ר זוסמן חלק בטוויטר תובנות וחוויות ממערכת האשפוז

ד"ר זוסמן היה פעיל במאבק הרופאים המתמחים, ובשנים האחרונות היה חבר ועדת הביקורת של ארגון המתמחים, ואף נבחר לנציג בילינסון באסיפה הארצית.

"בבוקר האירוע הוא עוד רכב על אופניו לעבודתו כמתמחה בקרדיולוגיה במרכז הרפואי רבין. כשבוע לפני כן, חברה טובה שלחה לי צילומי מסך של 'איזה רופא בטוויטר שכותב בדיחות על רופאים'. בכיתי מצחוק כשקראתי את הציוצים, ולא עלה על דעתי שבקרוב הצחוק יתחלף בעצב גדול, אבל שהבכי יישאר", ספד לו ד"ר אראל בוצ'ינסקי, יו"ר ארגון המתמחים "מרשם".

רופא המשפחה ד"ר אסי סיקורל גם ספד לו. "הוא היה רופא עם לב גדול שנדם. מי התסריטאי שכותב לנו את החיים? את הקרדיולוג עם הלב הכי גדול לקחת לנו בדום לב?".

ראשי האיגוד הקרדיולוגי, פרופ' רן קורונובסקי וד"ר רונן רובינשטיין ספדו לו: "ד"ר זוסמן היה מתמחה בכיר בקרדיולוגיה, רופא מבריק במערך הקרדילוגי במרכז רפואי רבין (בילינסון) הוא השתתף בכתיבת מאמרים מדעיים רבים. הוא הציג עבודות בכנסים לאומיים ובינלאומיים רבים. תרומותיו של ד"ר זוסמן זכו להכרה ברחבי העולם. הקריירה האקדמית של ד"ר זוסמן מעוטרת במספר פרסי הצטיינות".

העדכונים הכי חמים ישירות לנייד: בואו לעקוב אחרינו גם בערוץ הטלגרם החדש שלנו!

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר