לאחר 16 שנות פעילות: מייסדת איסוף הדם הטבורי בישראל תפסיק את פעילותה

חברת טבורית הודיעה לעשרות אלפי לקוחותיה על הפסקת פעילותה בבית חולים שיבא, בשל "כשלים בפיקוח על השחקנים בענף" • מאוקטובר הקרוב – שיבא תהיה האחראית הבלעדית להמשך הניהול התקין של מנות הדם

בנק הדם הטבורי בשיבא, צילום: אדוארד שטרן

לאחר 16 שנות פעילות, בהן ייסדה את ענף הדם הטבורי בישראל - חברת טבורית מודיעה לעשרות אלפי לקוחותיה על הפסקת פעילותה לאיסוף דם טבורי בבית החולים שיבא.

הפסקת הפעילות מגיעה על רקע "כשלים בפיקוח על השחקנים בענף", אשר הובילו לדבריה ל"סביבה רגולטורית ועסקית שאינה בת-קיימא". עם הפסקת הפעילות של טבורית, בענף שימור הדם הטבורי בישראל יוותר כעת שחקן פרטי אחד.

החל ב-3 באוקטובר 2021, תישא הנהלת שיבא, בעלת בנק הדם הטבורי, באחריות מלאה ללקוחות אשר שימרו אצלה דם טבורי, וכן להמשך הניהול התקין של מנות הדם. לקוחות טבורית אשר נרשמו לאיסוף דם טבורי עד לתאריך זה, יקבלו שירות מלא על ידי צוות טבורית עד למועד האמור. לאחר מכן  יסופק השירות על ידי שיבא. 

באשר ללקוחות אשר נרשמו לשימור דם טבורי וצפויים להשתמש בשירות החל מה-4 באוקטובר - צוות טבורית ייצור עימם קשר אישי. אם הם כבר שילמו בעבור השירות, כספם יוחזר במלואו.

ניתן ליצור קשר ישירות עם המעבדה בבית החולים שיבא החל ב-3 באוקטובר 2021, על מנת להירשם לשירות שימור דם טבורי, בטלפון 03-5305780 ובמייל cord.blood@sheba.health.gov.il.

גם בעת הזו, צוות טבורית ימשיך לעמוד לרשות לקוחותיו וישמחו לסייע ולהשיב לכל שאלה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר